🌶 - Taehyung pov 11. - 🌶

18 3 2
                                    

- Mondd csak ‐ szólított meg hirtelen, mire felvontam gúnyosan szemöldökömet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Mondd csak ‐ szólított meg hirtelen, mire felvontam gúnyosan szemöldökömet. Még is mit akarhat megint? - Meddig akarod, ezt még csinálni?
- Mármint mit Tae?

Tényleg nem értettem, mire akar kilyukadni jelenleg. Egy mozdulattal kerített be. Ijedten néztem fel rá majd próbáltam gyorsan visszarendezni arcomat.

- Azt, hogy egyáltalán nem érzel irántam semmit. - mondta majd ajkai végén ott bújkált mosolya. Megforgattam szememet majd karba fontam karomat.

- Pedig egyáltalán nem érzek i...
- NE HAZUDJ!! - kiáltott rám majd ujjaival állam alá simított. Közelebb hajolt hozzám. Egy nagyot nyeltem. Megrémített egyben felizgatott közelsége. - Mondd mit tegyek, hogy ráébresszelek arra, hogy MI, igenis egymásnak lettünk teremtve?
- Hagyj békén... - szűrtem alig hallhatóan fogaim közt. Gúnyosan felhúzta szemöldökét majd mosolya ördögivé változott.
- Attól tartok az nem fog menni angyalom, mert te csak is az enyém vagy és, ezt be is fogom neked bizonyítani. - mondta mélyen a szemembe nézve majd ajkait az enyémre tapasztotta. Az érzéstől belenyögtem csókjába, amire kezével ölébe kapott és úgy préselt a falnak tovább. Teste minden kis szeglete szinte belém fúródott. Éreztem, ahogy erekciója egyre csak keményedik, amitől nekem is alhasamban nőni kezdett az a bizonyos bizsergés és kéj. Eltávolodott majd szinte fekete szempárját durván az enyémbe fúrta. - Mondd csak angyalom. Hogyan szeretnéd? - súgta mély lágy hangon a fülembe, miközben mutatóujját végig húzta nyakamon.
Nagyot nyeltem. Alig hallottam a szívverésemtől mit mondd nekem. Nem, hogy a hangját, de még a heves lélegzetemet sem. - Nem fogsz válaszolni? Az is rendben van. Majd, akkor választok én, de abban semmi köszönet nem lesz angyalom. - mondta majd erősen megmarkolta fenekemet és bevitt a hálószobájába.

Ledobott az ágyra majd, azzal a lendülettel tépte le rólam minden egyes anyag darabot testemről. Meztelen bőröm csak úgy lüktetett. Néhol piros is lett vadságától, de nem bántam. Le kapta magáról is felsőjét majd eldobta. Felkapta  hirtelen felsőmet, amit kezével kettészakított.

- Te meg mit...
- Egy nagyon picit csendbe tudsz maradni? - kérdezte szinte bájoló hangon, mire lassan bólintottam. - Először is a kezeid. - kérte el kezemet, amit összekötött majd a fejem felé irányította. - Ezt pedig - tartotta fel a maradék anyagot majd hevesen megcsókolt. - Ha nem tudsz csendbe lenni. - búgta majd levette nadrágját és boxerét, amilyen messze csak lehetett eldobta őket. Szemem elkerekedett teste látványától. Egyáltalán nem számított arra, hogy ennyire... tökéletes és vonzó alkata van. Izmos, eres karjai. Kigyúrt mellkasa. Kockás hasa. Keskeny csípője és hosszú lábai. Az ujjairól nem is beszélve...
Egy könnyed mozdulattal helyezkedett vissza rám majd ajkaimat kezdte el újra falni. Biztos voltam benne, hogy heves csatánktól már tiszta vörösek és duzzadtak. Eközben ujjai lassan kezdtek el kalandozni testem minden kis pontján, addig amíg el nem ért a leggyengébb és legérzékenyebb pontomra. Először egy majd kettő ujját nyomta belém. Újra belenyögtem szájába, amit egy vonzó mosollyal díjazott majd fogai közé vette alsó ajkamat és húzni kezdte, miközben ujjai vadul ingereltek lent. Testem hátra u alakban meghajolt. Egész lényem éget és vágyakozott, sőt. Könyörgött minél többért. Többet akartam. A gombóc a hasamban egyre nagyobb lett. Éreztem, ahogy repít egyre közelebb és közelebb a csúcshoz. Megcsípte mellbimbómat majd ajkaimtól elválva mohón falni kezdte őket. Hangosan felnyögtem, mire szabad kezét számra tapasztotta és egy szúrós nézéssel ajándékozott meg. - Halkabban angyalom. A végén meghallanak minket és ezt egyikünk sem akarja vagy te talán igen?
Nemlegesen megráztam fejemet.
- Jó kislány. - súgta majd nyelvével egyre lejjebb kalandozott, míg nem találta meg nőisségemet. - Amiután ennyire ellenem voltál. Mi lenne, ha tennénk egy fogadást? - húzta fel szemöldökét majd nyelvével ingerelni kezdett. Felsóhajtottam.
- Milyen fogadást? - kérdeztem vissza félve. Szemeit rám emelte, amibe valami kisérteties csillogás futott át. Jaj, nekem...
- Csak, akkor mehetsz el, amikor én meg engedem.
- M-Mit csoda?! - akadtam ki, majd ujjai egy, olyan pontott értek el bennem, amitől újabb sóhaj hagyta el számat.
- Jól hallodtad. Ha pedig az engedélyem nélkül mész el, akkor megbűntetlek. - mondta teljes komolysággal. Nem féltem. Egyáltalán nem ijedtem meg csak még jobban felizgatott ezzel, mintsem megfélemlítsen.
- Mi lenne a bűntetésem? - kérdeztem halkan nyögdécsevel. Erre kivette ujjait majd megnyalta. Kezein ott virított az én vággyal teli aromám, amit csak is ő tudott kihozni belőlem.
- Hogy mi lesz a bűntetésed? - kérdezett vissza, mire bólintottam. Fölém hajolt majd közel hajolt ajkaimhoz, miközben kemény erekciójával simogatott lábam között. - Akkor addig foglak baszni, míg holnapra lábra sem fogsz tudni állni.

Szinte már ettől teljesen el tudtam volna menni. Éreztem, ahogy vérem még hevesebben kezd az inaimban csordogálni. Szívem még hevesebben kalapált a mellkasomban. Kész voltam, pedig még alig csinált velem valamit, még is teljesen a hatása alá kerültem.

- Rendben van. - mondtam, azonban mindennél jobban csak arra vágytam, hogy bárcsak ne bírjam ki addig, amíg nem szól, hogy elmehetek.

Kezei, ajkai és ő maga túlságosan is legyengített. Nem tudtam ellenálni neki. Se a testemmel, sem pedig lelkemmel. Az éjszakánk egy soha véget nem érős játszmába fulladt. És, hogy velem mi lett? Másnapra egyáltalán nem tudtam járni, de szerintem még utána sem...

 És, hogy velem mi lett? Másnapra egyáltalán nem tudtam járni, de szerintem még utána sem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kpop Oneshootok tárházaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora