Miközben megittam a teámat beszélgettünk. Annyira jól esett. Imádom a társaságát. Szeretek vele lenni és amikor csak lehet időt tölteni. Megnyugtat a közelsége, a hangja, a beszéde. Minden ami ő.
-Vissza jössz velem a... szobába? - kérdezte zavartan.
-Igen. - mondtam ki határozottan. Bólintott majd felállt és elindult a szoba felé. Gyorsan elmosogattam a bögréket majd követtem a példáját és bementem a szobába. Lassan figyeltem őt. Majd elkezdtem végig vezetni rajta a tekintetemet. Sötét fekete haja kócos volt. A fehér pólója gyürödt volt hátul. Felgyürödve nadrágja pedig oldalasan lógot a csípőjén. Megkérdőjelezhetetlenül szexi és egyben csábító látvány volt. Beharaptam a számat. Ahj mikre gondolok ilyenkor?! Eszem megáll! Inkább örülnöm kéne, hogy mellette alhatok vagyis az éjszakám többi ideje nyugodtan fog telni. Rémálmoktól elbúcsúzhatok ma estére.
Lassan bebújtunk az ágyba majd ellentétesen fordultunk egymásnak.
-Jó éjt Yoongi. Aludj jól. - mondtam majd magamra húzva a takarót behunytam a szememet. Hirtelen melegség járt át. Testemet szinte áramütésként érte. Yoongi a testemhez simult. Egyik kezét az oldalamon csúsztatta, míg arcát teljesen a hajamba temette.
-Nem tudok még aludni. - súgta halkan majd egy puha csókot lehelt a nyakam egy zugabá. Lassan feléfordítottam fejemet. Újabb puszikkal kezdett el behinteni.
-Yoongi mit csinálsz?
-Szerinted mit? - húzta fel kérdőn tekintetét majd gúnyosan kuncogott egyet. - Talán egy kis izgalomra vágyok veled. - nézett mélyen a szemembe. Újra elkerekedtek szemeim. Akit eddig ismertem Min Yoongit, annak vége.
-Nem ismerek rád. - túrtam bele hajába, mire jól esőn belebújt.
-Talán egy kis újításra vágyom a kapcsolatunkban.
Lefehéredtem.
-Mármint...?
-Azt akarom, hogy mindenki tudja, hogy van barátnőm. - nézett rám teljes komolysággal.
-Yoongi, de ez veszélyes.
-Nem érdekel. Szeretném, ha tudnák, hogy boldog vagyok és az az ember, aki ezt kiváltja belőlem az te vagy. - puszilt az orromra. Könnyek kezdtek el gyűlni a szememben.
-Yoongi... - kezdtem el szipogni.
-Bármit megtennék érted és meg is fogom. - törölt le egy könnycseppet az arcomról. -Gyere, ide. - húzott mellkasára majd én engedve neki lehunytam a szemem és hagytam hadd uralkodjon el rajtam az álmosság, mert tudtam most már jó kezekben vagyok.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Oneshootok tárháza
FanficSziasztok elveszett olvasók! Ez a kis tárház csakis a ti szórakozásotokra jött létre! Jó olvasást nektek! ❤️ 🥇𝕡𝕠𝕧 - 2024.04.04. 🥇𝕒𝕣𝕞𝕪 -2024.07.02. ✅1𝕜 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕤 - 2024.08.05.