🌶 - J-Hope pov 3. - 🌶

18 3 6
                                    


- Akkor mindent bepakoltál édesem? - kiáltotta a nappaliból Hobi, aki már indulásra készen volt. Ellenben én...
- Már megyek esküszöm csak... - akadtam meg majd ajtó mögül fejét láttam meg. - Baby! - kiáltottam rá hirtelen ijedtemben.
- Ne haragudj, hogy megijesztettelek, de segítsek valamiben? - nyitotta kijjebb az ajtót majd csillogó szemekkel mért végig. - Egyszerűen... gyönyörű vagy édesem! - fogta át vállamat karjával majd magához vont és egy puszit nyomott homlokomra.
- K-köszönöm... - hajtottam le fejemet lány zavaromban majd felnéztem rá. - Ezt be tudnád nekem kötni masnira? - fordultam neki háttal.
- Persze! - vágta rá majd így is tett.

Ezután még, amit úgy gondoltam nem raktam el betettem és indultunk is. Ma úgy döntöttünk, hogy a jó időre gondolva elmegyünk egyet strandolni.

Amikor megérkeztünk az emberektől hemzsegő helyre leterítettük törölközőinker majd befutottunk fürdeni. Hobi a karjaiba felkapott útközben majd szinte beestünk együtt a hideg vízbe.
-Hobii! - csaptam karjára, mire nevetni kezdett. Imádtam a nevetését. Bármit megadtam, azért hogy ezt halljam. De most bosszún járt az agyam. De fogalmam sem volt mit kéne tennem. Nyakába akasztottam akaromat majd lehúztam magamhoz. Karjait szorosan derekam köré fonta és egy igencsak széles mosollyal nézett rám.
- Szeretnél inni valamit? - búgta, amide nem tudtam nemet mondani.
- Még szép hogy! Egy jó Sex on the Beach vagy Piñacolata bármikor jöhet. - kacsintottam rá majd piros ajkaira egy puszit nyomtam és elindultam ki a partra a cuccainkhoz. Ő futva követett majd mikor beért hátulról átölelt és nyakamat kezdte el behinteni apró puszikkal. A testemben kezdett a kéj vágyai gyülekezni, de kontrollálnom kell magamat.
- Egy Sex on the Beach-et én is adnék. - harapta meg játékosan fülcimpámat majd fenekemre csapott.
- Baby! - nyafogtam hitetlenkedve, de nem hazudok azzal, ha azt mondom élveztem, ezt a játékos énjét.
- Menjünk. - súgta fülembe majd összekulcsolta ujjainkat és elindultunk egy italbár felé. Egymás mellé felültünk majd kikértük italainkat.
- Ahh basszus, de jó ez a kis hideg! Végre kicsit lehül a testem. - mondta mellettem Hobi, mire kezemet combjára vezettem. Oldalasan rám nézett, miközben italát itta.
-Pedig én mindennél jobban arra vágyom, hogy felhevísd a testemet a tiéddel. - mondtam majd fogamat alsó ajkamba mélyesztettem. Hitetlenkedve rázta fejét, miközben a mosolya levakarhatatlanul ült ki arcán.
- Hidd el nehezemre esik ellenállni neked jelen pillanat ebben a szerelésben. - mért végig szinte felfalva szemeivel. Közelebb helyezkedtem hozzá majd füléhez hajoltam.
- Akkor meg, mire vársz? - tudtam, ezzel csak még jobban felizgatom őt. Államat lassan meg fogta ujjával majd végig simított rajta. Gyönyörű barna szempárját az enyémbe fúrta majd lassan szavakat suttogni felém.
- Édesem, nincs az az épület, ami elbírja azokat a sikolyaid és nyögéseid, amiket jelen pillanat ki tudnék belőled hozni a gyönyörű ajkaid közül. - búgta mély hangon majd egy óvatos csókot lehelt ajkaimra majd elvált tőlem.
- Akkor még sem akarod. - vágtam oda flegmán majd leugrottam a bárszékről és ott hagytam. Hallottam, ahogy léptei egyre csak közelednek hozzám.
- Állj meg Jung y/n! - kiáltotta, mire azonnal megálltam. Beért majd elém lépett és derekamnál fogva magához rántott majd mutatóujját feltartotta. - Most hagyd abba ezt a...
- BABY! AKARLAK! ITT ÉS
Nem tudtam befejezni mondandómat. Lazán kapott karjaiba majd indult el velem az öltözők felé. Szerencsékre egyszemélyesek voltak. Éléggé zártak és számunkra nem kicsit szűkek, de ez egyikünket se zavart. Így még közelebb tudtunk simulni egymáshoz. Egybe befordult Hobi majd lábával maga után bezárta. Hátamat erősen a falnak nyomta majd ajkaimat kezdte el falni, miközben hátra nyúlt kezével és bezárta ajtónkat, hogy senki se tudjon ránk nyitni. Halkan felkuncogtam ezen.
- Mi az édesem? Mi olyan vicces? - nézett szemeimben keresve kérdéseire a választ.
- Ezt a fürdőruhát te kötötted rám.
- Ezért is fogom én is leszedni rólad. - mondta majd újra birtokba vette ajkaimat majd keze szüntelenül kalandozott testem minden tájékán majd megállt a mellemnél és lassan simogatni kezdte majd kibújtatta egyik oldalt mellettem bikinimből. Elvált tőltém mellemet kezdte el harapdálni.
- Baby... - sóhajtottam fel. Ujjaim kigombolt ingje alá csúszott majd felsőtestét kezdte el bejárni. A kéj fokozódott alhasamba. - Baby akarlak... ne szórakozz velem, kérlek. - kezdtem el könyörögni neki.
- Gyorsítsunk kicsit? - tette fel a kérdést, mire nem habozva csúsztattam egyik kezét bugyim alá. Ujjai azonnal belém hatoltak, mire válaszul hangosan felnyögtem. Ajkaival próbálta tompítani kisebb nagyobb sikerrel. Hirtelen ujjaimat alsójának szegélyebe akasztottam és lecsúsztattam rajta, ezzel magam elé tárva keményedő férfiasságát, amit már alig vártam, hogy bennem végezzen. Kezeimet rákulcsoltam majd fel-le kezdtem izgatni majd számmal is rásegítettem. Egy hangos morgással ajándékozta meg tettemet majd válaszolva tettemre kibújtatott felsőmből és alsómból.
- Csak is a hangos nyögéseidet akarom hallani édesem és kettőnk csodálatos hangját, amit egymás súrlódásával váltunk ki. - mondta majd nyakába vette egyik lábamát. Lassan és kínkeservesen kezdett el leggyengébb pontom körül körözni méretességével, mire nem tetszőn nyomakodtam felé. - Na, na! Ez még csak a bemelegítő lesz. - súgta majd fogai köze vette ajkamat és megharapta. Szájába nyögtem. - Oh, igen édes. Ezt akarom tőled csak hallani. - markolta meg hajamat majd azon keresztül döntötte hátra fejemet és bőrömet kezdte elszívni. Keménysége durván találkozott az én teljesen lüktető tagommal és kezdte el kényeztetni. Egyszerre sóhajtottunk fel. Hobi nagyon lassan mozgott. Engem ezzel még jobban hergelve és izgatva.
- Baby! - nyögtem.
- Mit akarsz tőlem? - nézett hirtelen fel rám. Szemei égtek az irántam érzett vágyak tűzével, amire tudom, hogy egyedül csak én vagyok képes fellobantani.
- Gyorsabban - súgtam, mire gyorsítani kezdett a tempón. - Még! - kértem, mire így tett. Még jobban ostromolni kezdett. - MÉG! - mélyesztettem körmömet vállaiba. Első meg van... Lábaim megrogytak Hobi, azonban elkapott majd letette lábamat és felkapott az ölébe. Leült velem együtt a kis ülőrészre majd csípőmet, azonnal lenyomta, ezzel teljesen vissza helyezkedve belém. Mindketten lehunytuk szemünket az érzésre. Újra éreztem, hogy lángol minden porcikám és csak arra vár, hogy újra az övé legyen, mint egy kártyavár, ami egyszer széthullik és újra visszaépítik. Ugyanezt csinálta velem Hobi is. Egy ördögi körbe kerültünk egymás által csak ebből a körből nem volt ki út se kivezető út, mert csak mi voltunk. Csak ő és én. Senki másnak nem engedtünk bejutást csak egymásnak és ez, így is volt rendjén.

 Senki másnak nem engedtünk bejutást csak egymásnak és ez, így is volt rendjén

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kpop Oneshootok tárházaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora