keyifle okuyun!!
vote ve yorumlarınızı bekliyorummmm💗
"Beni buraya tutsak ettiğin gibi, annemi o adamın elinden almasınıda bileceksin!" Sinirden deliye dönen adam kendini zor tutuyordu.
"Baba bak ben çok ciddiyim, oraya gelirsem hiç iyi şeyler olmaz." Telefonu kıracak gibi sıktı.
"Mustafa Erteme ötmeseydin o zaman adamın planlarını." Sakinlemek ister gibi derin derin nefesler almıştı.
"Ulan dayımsa dayım! Siktirtmesin gelmişini geçmişini!" Babasının hiçbir dediği onu tatmin etmiyor aksine daha da sinir ediyordu.
"Zarar vermeyecek bunu ikimizde çok iyi biliyoruz ama beni zaafımdan vuruyor seni değil." Elini ensesine atıp, kaşıdı Demir.
"Bu işi kan çıkartmadan bitirmeyecek, o kanda benim. Beni saklayarak hiçbir şeye varamayacaksın çünkü sen annemi o adamın elinden almazsan, ben gelip alacağım."
Ve telefonu kapatıp, koltuğun üzerine fırlattı. Sinirden başına ağrılar girmişti genç adamın. Sırf babasının yediği bir bok yüzünden annesinden ayrı kalmanın acısını çekiyordu içinde.
Babası, dayısı olan Halil Taşkın'ın planlarını Mustafa Erteme ötmüştü. Tabii kimin öttüğü çok çabuk ortaya çıkmıştı ve şu an annesi dayısının yanındaydı.
Annesine asla zarar vermezdi ama Demir'e çok ağır biz ceza veriyordu.
İşte bu adamın cezalandırma yöntemide buydu. Babasına asla bulaşmadan yakınlarının canını yakmak.
Demir kafasını yasladığı koltuktan kaldırıp, ayağa kalktı. Ağır adımlarla odasının penceresine doğru ilermişti. Neredeyse gün aydınlanacaktı ama Demir'in gözüne uyku girmemişti.
Tam karşısında ki gördüğü manzara ile ağzından küçük bir küfür çıkmıştı.
"Siktir." Tam karşısında ki pencerenin önünde çıplak bir şekilde yatan bir kız vardı. Gözleri yuvasından çıkacakmış gibi açılırken, kızın fiziği içini titretmişti.
Kızın kim olduğunu anlaması çokta geç olmamıştı. Çünkü bu kızı gördüğünden beri bütün hatları aklına kazınmıştı. İstediği kadar dar giyinmesin fiziği o bol elbiseden bile belli oluyordu.
"Çiçek," Derince bir nefes alıp, bu kızın niye böyle çıplak bir şekilde yattığını düşünmeden edememişti.
Bıraksalar sabaha kadar izleyebilirdi bu güzel kızı ama kızın mahremine saygı duyması gerekiyordu, biliyordu. Tabii bir kaç dakikadır onu izlemiyormuş gibi mahrem demeside saçmaydı ama kendini dizginlemeyi biliyordu en azından.
Hemen penceresini kapatıp, perdeyide çekmişti. Yanlışlıkla gözünün kaymasını bile istemiyordu.
"Sikerler, bu kız napıyor böyle?" Kız gözünde farklı bir konuma gelirken, kendi kendinede sorgulamıştı.
Neden böyle uyur ki bir insan? Diye düşünüp durmuştu. Zaten gözüne bir kaç saatte bile çekici gelen kız şimdi nerelere gelmişti siz düşünün?
••
Çiçek'ten
Vücudumun soğuk bir rüzgarla okşanmasıyla, kollarımı bedenime sarmıştım.
Gözüme gelen güneş ışığı ise beni rahatsız etmeye başlamıştı. Ne diye odama günüm ilk ışıkları vuruyordu ki?
Yavaşça gözlerimi araladığımda gördüğüm manzara hiçte hoş değildi. Bütün gece bu çıplak bedenimle mi uyumuştum.