Canımın en içleri, nasılsınız bakalım?
Yeni bir bölümü uzunca bir aradan sonra sizlerle buluşturuyorum.
Oy verip yorumlar yapmayı unutmayın, olur mu?
Ne kadar çok oy ve yorum o kadar erken bölüm;))
Medya Alphan Kurtoğlu
👠👠👠
"Aşkın boyu kısadır, çünkü insan ruhu doyumsuz olduğundan sevgiyi çabuk tüketir. Sıkışmışlık duygusu doyumsuz ruhundan daha da açtır."
"Test Çubuğu."
Genç kız hâlâ meseleyi anlayamamış şapşal şapşal elindeki kutuya bakıyordu.
"Teslime, sana nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Soru sormayıp bana yardımcı olursan sevinirim. İnan bende en az senin kadar şaşkınım zira her şey ablamın marifeti. Şimdi sen kutuyu al banyoya geç. Ne yapacağın zaten içeriğinde yazıyor. Sonra her şeyi etraflıca konuşuruz. Seni seviyorum unutma."
Tek kelam etmeden uzun uzun sevgilinin gözlerine baktı. Eline tutuşturulan kutunun cevabını onun gözlerinde aradı. Neden kimse bir şey söylemiyor ama çok şey varmış gibi davranıyordu. Neden bir başkasının banyosuna geçmek zorunda bırakılıyordu. Bütün bunlar ruhuna ağır gelince tiksinç buldu.
"Bende seni seviyorum ama istediğini yapmak banyoya falan geçmek istemiyorum."
Fırat, uzanıp ellerini tuttu ve sımsıkı sarıldı. Teslime'yi ikna etmek zorundaydı. Onun gitmesine izin veremezdi. Eğer bugün bu evden çekip giderse bir daha geri dönmeyeceğini biliyordu. Onun geri dönmemesi demek işlerin daha da sarpa sarması demekti. Eğer ablasının şüpheleri doğru çıkarsa her şey için geç kalınmış olabilirdi.
"Aşkım, dediğimi yapmak zorundasın. Henüz ortada kesinleşmiş bi'şey yok, yalnız ablam bazı şeylerden şüpheleniyor. Sen bu testi yapmazsan ikimizin de başı yanabilir."
"Her şey senin yüzünden oldu. Gittin ablana birlikte olduğumuzu söyledin. Yapmayacaktın. Ne olursa olsun söylemeyecektin. " Hırçın esen poyraz yeli gibiydi sesindeki dalgalanma. Sözlerinin bitiminde başını yana doğru çevirip göz kapaklarını art arda kırpıştıran genç kızın gözlerindeki doluluk hoyrat bir fırtınanın habercisi gibiydi.
Teslime'nin ağlak gözleri Fırat'ı duygulandırmıştı lakin şimdi duygusallığa yer yoktu, çözülmesi gereken daha elzem problemleri vardı. "Kuzum, içinde bulunduğumuz durum ablama söyleyip söylememekle ilgili bi'şey değil. Konu bambaşka."
"Sana güvenim kalmadı benim. Bana söz vermiştin aramızda geçenleri ikimizden başkası bilmeyecekti. Sen ne yaptın, gittin ablana söyledin. Ben ablanın yüzüne bakamayayım diye." Bu kez kendini tutamayarak körpe bedeni sarsıla sarsıla ağlamaya başlamıştı Teslime'nin.
Hayır, şimdi olmaz. Kalbinle değil mantığınla hareket etmelisin. Yapmalısın bunu, başka çıkar yolun yok. Yapman gereken belli kızı sakinleştirip ikna etmek.
İç sesinin telkinlerinden feyiz alan genç öğretmen konuşmadan önce hafifçe yutkundu. "Teslime, bütün bunları daha sonra konuşuruz diyorum. Birileri gelmeden lütfen dediğimi yapar mısın, diyorum."
Fırat'ın sesindeki düzlem yine duygudan arınmış, yine tercihini mantığından yana kullanmıştı.
Genç kızın, başı öne eğilirken bakışları yere devrildi. Yapacağı test konusunda hiçbir şey bilmemekle beraber kendisine denileni yapacaktı. Çünkü sevdiği adamı kırmak istemiyordum. Çünkü önemli bi' şey olmazsa Fırat, bu kadar ısrar etmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiddetli Hazlar
Action(+18 yaşa uygundur) Şiddetli arzuları yalın ruhunu kamçıladıkça zıvanadan çıkıyordu... Her yanını ateşler basmış gözlerinin akı şehvetinden kana susamış bir vampir gibi kızarmıştı.. Heyecandan göğüs kafesi kalaycı körüğü gibi şişip iniyor, aldığı...