عریان دیدنِ بدن بیمار اصلاً چیز غیرعادی یا خاصی نیست که بخواد تاثیر چندانی روی زندگیِ کاریِ من بگذاره. حتی وقتی موضوع، در اصل معاینهی اندامهای جنسی و بخشهای خصوصیترِ بدنه، هرگز برای منِ پزشک امری اروتیک نبوده و نیست. وقتی دختری رو لخت و آسیبپذیر روی تخت مینشونم، ذهنم به هزار و یک سوال و جواب مدیکال فکر میکنه، و البته نگرانی از اینکه یک وقت چیزی رو اشتباهاً تشخیص ندم ... وزن این چیزها خیلی سنگینتر از میلِ شخصیِ خودم به وارسی کردن اندام زنونه است. لااقل این رو میتونم خیلی سفت و محکم بگم و ادعا کنم که تا پیش از اومدنِ نگار، هرگز امیال شخصیم رو با کار حرفهایم مخلوط نکرده بودم.
اینبار امّا یکچیزی تفاوت میکرد. حالت مخلوط شدهای از قضاوتِ شهوانی و علم پزشکی، که نمیشد به این راحتیها از همدیگه جداشون کرد و دوباره سر خونهی اول فرود اومد. نه. از همون لحظهای که قبول کرده بودم روی نگار کار کنم، بذر این احساسِ غریب در زندگیام جوانه زده بود، و با سرعت سرسامآوری هم رشد میکرد.
بهش گفتم: «هفتهای سه بار باید برای ترمیم و آزمایش بیای اینجا. تا یکی دو هفته هم اجازهی سکس و فعالیت مقعدی نداری ... و اینکه ... آهان؛ قبل از هرچیزِ دیگه ... این هم نیازه که برات یه پرونده باز کنم. بلند شو بیا اینجا ...»
در حالی که کمی مضطرب و نگران به نظر میرسید از من اطاعت کرد و روی ترازوی گوشهی اتاق ایستاد.
قد، وزن، وضعیت باکرگیِ مقعد و واژنش، سوابق بیماری، آدرس و تلفن خونه، و البته ... چند عکس کاملا عریان از شکم، باسن، و تمام سوراخهایی که به خدمت جنسیِ اربابش درمیومدند. اینها چکیدهای از محتویاتِ چند صد پروندهایه که من در طول سالها فعالیتم به عنوان "پزشکِ خاص" زنان، از بیمارانم تهیه میکردم. و "نگار شَمائی" اولین پروندهی جدیِ این سالهاست:
DR. ROXANNE RAZIAN GYNECOLOGY CLINIC - TEHRAN, IRAN
PATIENT FILE: NY94TUSTWA
[Doctor Roxanne Razian]
[Medical File Report]
Patient: Negar Shamaee
Date: 12.07.2013
-------------------------------------
Subjective Assessment:
-------------------------------------
Ms. Negar Shamaee was presented by Master Shervin Malekian today for a medical examination. During the consultation, her master expressed concerns regarding her sexual libido and well-being, specifically focusing on her anal libido and Anorgasmia (Delayed and/or infrequent orgasms) during sex.
-------------------------------------
Objective Assessment:
-------------------------------------
Upon examination, it was observed that Negar has presented with certain issues in the area of her buttocks. In addition, a notable observation was made regarding allergic reactions observed in her anal region, specifically associated with the practice known as figging, which appears to be utilized as a disciplinary routine.
KAMU SEDANG MEMBACA
No Exit | خروج ممنوع
Fantasiبیست سال نخستِ قرن بیست و یکم، سالهای ملتهبی برای باند قاچاقچیان و تجّارِ بردههای جنسی در تهران بود. سلسله وقایعِ ناگواری که منجر به ناپدید شدن چند هزار دختر نوجوان شده بود، چیزی کم از یک تراژدیِ تاریخی نداشت. شکار و تربیتِ چندین هزار دختر، گردش م...