XXII.

247 9 3
                                    

,,Tak vítej zpět na hotelu." Šaškovali kluci, hned jak jsme vstoupili dovnitř.

,,Jsem ráda, že už nejsem v nemocnici a můžu tady být s vámi." Usmála jsem se a všechny vděčně přejela pohledem.

,,No tak jak chcete oslavit Silvestra a vaší výhru?" Zeptala jsem se.

,,Tak nápady by byly, ale chceme brát ohled na tebe." ,,Ne, mnou se nezabývejte. Já tady klidně zůstanu." ,,Mio, přece nebudeš na Silvestra sama." ,,Ale jo, klidně budu, nechci vás nijak omezovat." Snažila jsem se je přesvědčit.

,,Ale my nebo minimálně já s tebou chci být." Obejmul mě kolem ramen Adam a políbil do vlasů. ,,Tak fajn, ale nechci abyste kvůli mně rušili plány, pokud někam chcete jít, tak půjdeme." ,,Máš ale odpočívat." Připomenul ki Adam. ,,Však budu, jen né v posteli." Zazubila jsem se a pokrčila rameny.

Nakonec jsme se domluvili, že půjdeme do nějakého blízkého baru.

,,Chce se ti tam vůbec?" Ptal se se mě Adam, když ke mně přišel na pokoj a já se ještě chystala.

,,Jasně že jo, jsem neskutečně ráda za jakýkoli čas strávený s vámi." Usmála jsem se na něj a přešla k němu. ,,Tobě se tam nechce, což?" ,,Ale ne, já tam chci jen se bojím, že se ti něco stane." ,,Co by se mi mělo stát, prosím tě?" ,,Nevím, prostě o tebe nechci přijít, víš?" Koukl se mi do očí. ,,Nepřijdeš." Řekla jsem přesvědčeně a pohladila ho po ruce.

Adam mě ještě chvíli pozoroval a pak si mě přitáhl do polibku. ,,Miluju tě." Špitl mezi polibky do mých rtů. ,,Já tebe." Usmála jsem se a šla se nachystat. Adam celou dobu seděl na mojí posteli a pozoroval mě.
***
,,Tak co si kdo dáte?" Ptal se Jirka, když jsme přišli do baru a sedli si ke stolu.

Všichni si poručili nějaký alkohol. ,,A co ty Mio?" ,,Tak já nemůžu alkohol." ,,Vím, ale aspoň něco nealko, ne? Přece tu nebudeš sedět na sucho." Zasmál se. ,,Pravda, tak já si dám sprite." Jirka kývl a odběhl k baru nám objednat.

Po hodině už na klucích bylo znát, že něco v sobě mají a pořádně se bavili.

Já sice měla odpočívat a být v klidu, ale s nima to moc nešlo. Zatáhli mě na parket a společně jsme tancovali a zpívali.

,,Ahoj." Objevil se za mnou nějaký neznámý kluk a přilepil se na mě. Kluci byli akorát někde venku, takže jsem tu zbyla sama.

,,No nazdar." A odstrčila jsem ho od sebe.

,,Ale ale, tady si chce někdo hrát." Slizce se usmál a zase se ke mně vrátil.

,,Můžeš jít pryč? Mám kluka a tohle mi není příjemný." Zkusila jsem a znova ho odstrčila, ale on už se nedal. ,,Hmm" uchechtl se ,,jo? A kde je? A neptal jsem se tě, jestli ti to je příjemný." Já na něj zírala nevěřícně. On toho využil a políbil mě.

Okamžitě jsem se od něj odtáhla a během sekundy měl moji dlaň obtisklou na tváři.

Tohle ho zarazilo, ale bohužel neodradilo.

Po dalších několika minutách jsem rezignovala a šla spolu s ním k baru.

,,Tak co si dáš?" ,,Já nemůžu pít." ,,Coby ne, tak co si dáš." ,,Nic." ,,Dobře, tak nealko?" ,,Fajn, tak džus." Kývl a objednal mi ho. Já se mezitím rozhlížela po celém baru a hledala kluky. Ale marně.

,,Tak tady máš, napij se" podal mi pití a tak zvláštně na mě koukal. ,,Ať je s tebou sranda." Zamumlal, když jsem skleničku přiblížila ke rtům.

Chtěla jsem se zeptat co to mele, ale nedovolil mi to a tak jsem se napila.

Bože já jsem kráva! Neměla jsem si to od něj brát a už vůbec ne to pít.

Láska na leděKde žijí příběhy. Začni objevovat