פרק 1

603 16 4
                                    

פרק 1:

אני ממצמצת. ואז מיישרת את מבטי במראה.פי נפער בהלם. וואו. אני באמת יפה היום. השמלה הוורודה שלי מנצנצת ונדבקת לגופי- וכך מדגישה את קימורי. נעלי העקב שלי שגבוהות ברמה קשה - כי מה לעשות, בכל זאת מטר שישים- והאיפור שלי כמו תמיד מוגזם ומושחת - אני יותר מדי אוהבת איפור - בת טיפוסית אני מניחה. השיער הבלונדיני והעבה שלי אסוף בקוקו גבוה וארוך - יש לי שיער יפה יותר משל שירת המחומצנת אין ספק. העגילים והתיק שלי משלימות את הלוק המושלם - ועכשיו אני מבינה כמה אני מודה לאבא שלי שהסכים שאלמד תואר באופנה - זה המתנה הכי גדולה שנתן לי אי פעם - אני יודעת כמה זמן לקח לו לשכנע את הממונים עליו שזה בסדר. כי אחרי הכל הם חבורה של שובניסטים המאפיה בזאת..באמת טרלול ראש.
הם חושבים שאשה נועדה לשרת את הגבר ושהן לא יכולות לעשות דבר חוץ מללדת ילדים. בולשיט של החיים. נשים הן המין החזק ביותר - כי כמו שאתן יודעות, בנות - כוח נפשי הוא הרבה יותר חזק מכוח פיזי. וואו אני יכולה שעות לספר לכם על זה...אז כמו ששמתם לב - אבא שלי נדפק עם ילדה פמיניסטית שכל השאר חושבים שצריך לחתן אותה עם אידיוט שהתעלל בה. אבא שלי ניסה לדבר איתי על זה מלא!! להתחתן עם מבוגר בגיל 50 ומשהו..בלה בלה....להוליד ילדים....בלה בלה.....ולהישאר תקועה עד המוות בבית עם פסיכופתים!!!בטח הבנתם שיש חילוקי דעות בינינו - מרוב שהוא דיבר איתי על זה המוח שלי כבר מוחק חלקים שאני לא אוהבת לשמוע. כמו החלק שאף גבר לא יאהב אישה חכמה יותר ממנו שעשתה תואר. באותו רגע התחשק לי להרוג אותו - ולא משנה כמה תורם הוא היה בלהוליד אותי לעולם. כי זה הרי ברור שאמא עשתה את רוב העבודה.

אני מורחת עוד קצת גלוס על שפתי כדי שזה יורגש ואז שאני מרגישה סוף סוף מוכנה אני יורדת לסלון. כצפוי אין שם אף אחד חוץ מכמה שומרים צעירים, שמביטים בי במבט שגורם לי לרצות להעיף להם לביצים. טירונים. אני נכנסת ישר לפרארי השחורה שלי - כי זה הצבע היחיד שאבא שלי הסכים שאני יקנה מכונית. וניסיתי להסביר לו שזאת לא אשמתי שהמוכונית שלו נצבע בצבע וורוד נצנצים שניסיתי לצבוע את שלי. יש לי כישרון כזה ( רוב האנשים קוראים לזה - כישלון אופנה) לנסות לשנות כל הזמן צבעים וחפצים - לכן ניסיתי לצבוע את המכונית הלבנה שהייתה לי...מי יכל לדעת שהמכונית של אבא ממש ליד, אני לא משועממת שתבדוק כל מכונית ומכונית בחניון הענק שלנו שיש בו יותר מ40 מכוניות! בכל מקרה, אני נוהגת במהירות משוגעת לעבר המועדון ששם אני תמיד נפגשת עם הבנות.


חבורה הפלסטיק.

ככה רוב האנשים קוראים לנו. לדעתי השם ממש לא מתאים - יותר מתאים - חבורת השטניות. כשאנחנו יחד אפילו השטן מפחד. אנחנו 5 בנות. אני - בת של גבר מאפיה, רוצח וסוחר עסקות לא הוגנות.לוסינדה - בת של עשיר מיליארדר. ליסה -בת של מיליונר שהשיג את הונו בלוטו. זוסלין - בת של מעצב אירועים ענקים ושל אמא דוגמנית מכשפה שלא מזכירים את שמה. קרו - בת של שופטים ונכדתו של נשיא ארצות הברית.

מאפיה בוורודWhere stories live. Discover now