פרק תשיעי:
אני מתלבשת בשמלה שחורה, צמודה וקצרה להחריד אבל אל דאגה כל שאר וורוד לחלוטין. התיק שלי, נעלי העקב שגבוהות כמעט כמו גירפה, התכשיטים וכמובן הציפורנים - כי למרות שאני שונאת את שירת המחומצנת היא עושה עבודה טובה.
שאני יורדת במדרגות העוזרות בית מתרוצצות ואני מבינה שאבא כנראה כבר פיטר את רובן, כי עכשיו שהוא יגור פו לבד הוא לא יצטרך את כל העובדות שמטפלות בגחמות שלי. מסכן לאונרדו אני מקווה שהוא מוכן, כי אני לא אישה שמוכנה לעשות לו חיים קלים.אני נוהגת כמו משוגעת למועדון, שמה פס על החוקים כי אני עכשיו מאורסת לאדם שקובע את החוקים. וכשאני מגיעה למועדון אני חונה כמו תמיד על המדרכה, כי מי יעז להעיר לי?
"את המלכה הבאה של הפאמיליה? מאיפה התיק?? לאונרדו מזיין כמו שהוא נראה? כיצד משפחתך הגיבה לשמועות המרגשות? איפה עשית את הציפורניים? האם נכון שניקולס השקיע במניות של אפל? מדוע הזמרת דפי הודתה לך בשידור ישיר אתמול בערב? מאיפה הנעליים?!" מבול של עיתונאים מופיעים בפני שאני יוצאת מהרכב. אני מופתעת מהתשומת לב שאני מקבלת ואני מזכירה לעצמי לקחת שומר ראש לפעם הבאה. " ערב טוב לכולם!" אני מחייכת בחיוך ביצ' וממהרת לכניסת המועדון. " הרכב שלי" אני מביאה את המפתחות לשומר בכניסה בקריצה, הוא נראה מייואש מכמות העיתונאים שעומדים מסביב למכונית שלי, ואני מתקדמת במהירות לVIP." כלבה! למה את מאחרת את קבעת!!" קרו צועקת עלי ברגע שאני מתקרבת לשולחן הקבוע בפינה ליד הרקדניות. " איפה כל הבנות?" אני שואלת ומתעלמת מדבריה. אם העיתונאים יודעים על ה"שידוך" לא יקח זמן רב יותר שחבורת הפלסטיק תדע, נצטרך להוציא הודעה רשמית שאחת מהפלסטיק תפוסה. " אני חושבת שלוסינדרה נחטפה בידי האקס שלה וזוסלין וליסה מביאות עוד אלכוהול" אני מביטה בקרו בחרדה, היא נראית שפוכה לחלוטין ואני תוהה אם זה היה רעיון טוב לבחור במועדון מלא כדי לומר להן שאני נשוא.. - אממ מאורסת.
" והיי חיים - בדקתי לגבי המכשפה הזו וכבר יש לי תוכנית. רוצה שנעבור עליה מאוחר יותר?" אני שואלת את קרו, וכמו תמיד ברגע שאני מדברת ברצינות היא ישר מקשיבה ומתעלמת מהכל - כולל מהאלכוהול שזורם לה בוורידים. " כן אני ממש אשמח. תודה אנג' אני חייבת לך" קרו מחייכת אלי את החיוך המושלם שלה שהיא מחלקת בנדיבות. אני מחייכת אליה בחזרה. החובה שלי כחברה בחבורת הפלסטיק הוא לעזור לבנות בכל דבר, גם בחרא שבדרך כלל חברות אמיתיות לא עוזרות. וגם בלי קשר, קרו היא דובון אכפת לי - ולא מגיע לה להיפגע ככה ממטומטמת שלא חושבת כמו שצריך ומסממת חבר של מישהי כי זה הסיכוי היחיד שלה לשכב, אני ידאג באופן אישי שהמכשפה לא תשכח לעולם מה קורה שמתעסקים עם חבורת הפלסטיק." אנג'!! מה קרה?" ליסה רצה לשולחן מהבר שהיא מבחינה בי. היא נראת ממש מודאגת ואני מרגישה רע שהפחדתי אותה. " מה קרה הפעם? את צריכה ייצוג בבית משפט?" זוסלין מגיעה וכמו תמיד חיובית להפליא. אני נועצת בה מבט והיא מושכת כתפיים בתמימות.
" אל תדאגי לא רצחתי אף אחד למרות הפיתוי הרב" אני נועצת בה מבט קשוח והיא מגלגלת עיניים. " סליחה אנג' התבדחתי. בכל מקרה איפה לוסינדרה?" היא משנה מהר נושא. " אמרתי לכן האקס שלה חטף אותה!" קרו אומרת לנו במבט רציני ולוגמת כמו מים את האלכוהול שליסה וזוסלין הביאו לשולחן. כולנו מביטות בה כמה רגעים ואז נאנחות בהתאמה. אלוהים בבקשה תתן לי סבלנות להתמודד עם זה.
" לא ברצינות! האקס ברמה ליפסטיק אדום היה כאן והוא ביקש לדבר איתה! היא לא סירבה" קרו אומרת בפליאה וממשיכה למלמל משהו ולשתות עוד. " אוי אלוהים ברמה ליפסטיק אדום?" ליסה נאנחת ונראת עוד יותר דואגת, ובצדק. כדי לקבוע האם בחור הוא מסוכן לבחורה או לא אנחנו משתמשות בליפסטיק כדי לתאם את הסיטואציה.
YOU ARE READING
מאפיה בוורוד
Romanceחבורת הפלסטיק. אין אחד שלא מכיר אותנו - ובמבט אחד עלינו והוא יבין שכדאי לו להכיר. הבנות הכי מפונקות, עשירות, שוות ולוהטות באזור. מתערבת איתכם שהופענו בהרבה חלומות של גברים והרבה בנות היו מתות להיות אנחנו. אבל יש חוקים - וחוק מספר אחד - לא מצרפים...