פרק 2

240 11 1
                                    

פרק שני:

אני מתעוררת כמו נסיכת דיסני. אני יודעת שבדרך כלל אנשים מתעוררים זוועה אחרי הנגואבר ושלוש שעות שינה - אבל אני כמו כל המשפחה שלי שרגילה לאהלכוהול- קמה במצב טוב יותר מהרגיל. השיער שלי מסודר בצמה היפה שהעוזרת שלי קלעה לפני השינה. הפנים שלי שזופות ונקיות מכל האיפור. ואפילו הפיגמה שלי מסודרת ונקיה כאילו הרגע יצאה מהכביסה וגיהצו אותה. אני יודעת.. ממש נסיכה מהאגדות - או יותר נכון נסיכת המאפיה מהסיוטים.
ישר שאני קמה מהמיטה אני מתארגנת, מטפחת, מתאפרת ומתלבשת. אני לובשת מכנס וורוד, צמוד ומשוחרר בחלק התחתון - וחולצה לבנה עם כיתוב של - " I am the princess " בוורוד. אני נועלת נעלי עקב גבוהות ונוחות - כי בואו נודה- נעלי עקב זאת אהבה. את השיער אני משחררת ורק תוקעת קשת וורודה ונוצצת. רק אחרי שאני מסיימת להתארגן, ונראת כמו נסיכה במלא תפארת - אני יוצאת מהחדר לכיוון המטבח כי בבקרים אחרי אלכוהול אין לי שיעור פילאטיס עם הבנות.
שאני יורדת במדרגות אני מבחינה בקבוצה גדולה של גברים לבושים בשחור, הם נראים כולם בתדרוך וכשאני רואה ג'וזפה עומד מול הקבוצה ומדבר איתם - אני מבינה לבד. בלי להסס אני מתקרבת לג'וזפה במבט עצבני ונוזף בזמן שהוא יורה הוראות לכל השומרים הטירונים שנועצים בי מבטים. רק כשאני מתקרבת מספיק, ואני משלבת ידיים בזעף קר - על השידיים שלי, כל השומרים מביטים בי ומאבדים ריכוז מג'וזפה - הוא סוף סוף מבחין בי.

" היי. הלם לראות אותך חיה ולא רק מבזבזת את הכסף של אבא ברחבי הקניונים" אחי הגדול - ג'וזפה מגחך שהוא רואה אותי וישר מוריד את המגננות הרצחניות שלו - שיש לו בדרך כלל ליד חיילים טירונים. "מפתיע לראות אותך במקום אחר ממרתף העינויים - משחיז את הסכינים האהובים עליך" אני יורה עליו בחזרה בהתנשאות ומבט חד. הוא רק צוחק ומתקרב אלי בחיבוק קטן. " תכירו טירונים, זאת נסיכת המאפיה - אם מישהו ממכם יעשה משהו לא במקום היא תדאג שתסבלו. ואם אחד מהם יעז להניח עליה יד הוא חתם לעצמו גזר דין מוות" ג'וזפה אומר את המשפט האחרון בכעס ובעיניים שלו אני רואה את המפלצת שלו. המפלצת שקיימת בכל אחד מהמשפחה שלנו, וגורמת לנו להיות מסוכנים יותר ורצחנים יותר. כן, אני יודעת, זה פשוט חלום להיוולד למשפחת מאפיה.
" אני נראת לך מישהי שתיתן למישהו לגעת בה?" אני שואלת בזעף את אחי הבכור והוא רק צוחק ומלטף את שערי בעדינות, כי הוא כבר ניסה פעם אחת לפרוע את שערי והיד שלו נפצעה באופן שהוא כמעט לא יכל לירות באקדח שוב. " אני יודע שאת לא, אבל עדיף להזהיר מראש את הטירונים" הוא אומר בחיבה ואני רואה את הרגש בעיניו - זאת אחת הסיבות שאני הכי אוהבת את ג'וזפה - הוא כנה וישר בניגוד לשני אחינו הבכורים שמשקרים ושמים זין על הדעות של כל העולם. וג'וזפה הכי קרוב אלי בגיל - אז נוח לי איתו ושנינו החברים כמעט הכי טובים. טוב, לא הכי טובים כי יש את הבנות ואין מה לעשות חברות קודמות לאחים - לא משנה כמה אני אוהבת את אחי יותר מכל המשפחה הנוראית שלי, אני עדין יותר אוהב את הבנות. כי הרי אחי לא יבלה איתי בתצוגת אופנה וירד על כל אחת מהשמלות שמוצגות. הוא גבר הוא יביט רק בדוגמנית.

מאפיה בוורודWhere stories live. Discover now