פרק 5

182 7 1
                                    

פרק חמישי:

" למה אנחנו מחכות?" קרו שואלת בחוסר סבלנות ואני רואה את הניצנוץ הטירוף בעיניים שלה. " אנחנו מחכות שהוא יאבד את הסבלנות" אני עונה לה ומחווה בידי על המחשב שנמצא על השולחן שחמשתנו יושבות סביבו. במחשב מופיע בחור צעיר, חתיך ומפוחד עד כדי כך שהמכנס שלו רטוב. ילד פחדן. " וואו הוא הרבה פחות חתיך ממה שזכרתי" לוסינדרה מגחכת כמו טמבלית ובוהה בו בחיוך מרושע, " כי אולי לפני זה הוא לא היה אחרי יומיים של סבל בתא בלי אוכל, ושמרביצים לו בריונים מגודלים" זוסלין אומרת ושותה בגלימה מקשה אלכוהלי כלשהו, אני לא שמחה מזה שהן שותות לפני משימה, אבל להכנס לוויכוח לפני משימה זה עוד יותר נורא - אז אני סותמת את הפה.

" בואו ניכנס" אני אומרת לאחר כמה דקות שאני רואה שבפניו מופיע סימני המצוקה של ילד שמאבד סבלנות. הבנות מחייכות ונראות מאושרות לפרוק עצבים, חוץ מליסה שרק נראת לחוצה יותר. לעזעזל לא לימדנו אותה כבר להתמודד עם אלימות? " ליסה רוצה להיות אחראית שהשומרים של אבא שלי לא בסביבה?" אני שואלת והיא מהנהנת בהקלה. " כן בכיף, תהנו!" היא רצה לחדר המצלמות. " לעזעזל אנחנו עדין בתיכון?" לוסינדרה רוטנת ואני שולחת אליה מבט מקפיא עצמות. לא יורדים על חברה מחבורת הפלסטיק. היא סותמת מיד.
אנחנו נכנסות מיד ומתחילות.

החדר חשוך וחוץ מאור קטן שמעל הכיסא של הבחור, הכל חשוך וחסר צורה. " אז גייק? גיקוב? גוק!?" קרו חושפת את עצמה באור ומתחילה ישר לבזות לבחור שמביט בנו בשנאה. " אתן הכלבות ששלחו לי את ההודעה?" הוא זועם ואנרגיה מלאה באלימות יוצאת ממנו. " אוי חמוד. אנחנו יותר מסתם כלבות" לוסינדרה מגחכת וחושפת את עצמה לאור. " את!?" הוא מביט בה מופתע ומזהה אותה, מוזר בדרך כלל גברים לא זוכרים ישר עם מי הם שכבו. " אל תיהיה דוש. אתה אמור לזכור את השם שלי אחרי שצעקת אותו כל כך הרבה בלילה ההוא" לוסינדרה נראת כמו שטנית מרושעת עם החבט בייסבול בידה ותלבושת שחורה סקסית. " אתה הבחור שנגע באחיינית שלו. נכון?" זוסלין מקריאה עובדה שטרחנו ללמוד עליו. כי אנחנו לא יכולות להעניש את כל הגברים שפגעו בלוסינדרה בלי הוכחה מוצקה שהם יותר מסתם סוציונריים מטומטמים. הילד ממצמץ. "אני לא מטרידן, היא רצתה את זה!" הוא נוהם ואפשר לראות שהוא נראה משופל שחבורת בנות אחראיות לחיים העלובים שלו. שובינסטי מטומטם. " איזה מפגר! תן לי ללמד אותך את החוק הכי חשוב בקשר לנשים " זוסלין אומרת ומתקדמת לעברו ברוגע וקול מקפיא עצמות שמפחיד את הבחור יותר מהמחבט בייסבול ביד של לוסינדרה. " אם אישה לובשת חשוף זה לא אומר שהיא רוצה מגע של גבר. זה לא אומר שהיא רוצה סקס או חברת גבר בכלל" זוסלין זועמת שהיא יורקת את המילה האחרונה כאילו היא קללה. " בדיוק! לא הכל בראש של נשים קשור למגע של גבר" קרו נראת כמו מלכת הרשע עם התלתלים הלא מרוסנים שלה, שמתפראים לכל עבר. " ולא כל גבר שרואה חשוף צריך לגעת, במיוחד לא אחרי שהוא שומע לא." קרו מתפלצת ונועצת בו מבט שיכול להרוג.

מאפיה בוורודWhere stories live. Discover now