« អាឡូ Tae! ស្ដាប់បងណា៎! ពេលនេះ Jungkook មិនស្រួលទេ បងកំពុងតែព្យាយាមតាមគេហើយ Tae ទៅផ្ទះធំសិនទៅ ម៉ាក់...ម៉ាក់គាត់នៅទីនោះ »
( ខ្ញ៉ំក៏ចង់ទៅរក Jungkook ដូចគ្នា )
« ចាំបងនិយាយជាមួយគេសិន គេមិនហ៊ានជួប Tae ពេលនេះទេ បង..បងសូមឱ្យ Tae និយាយជាមួយម៉ាក់ទៅចុះ! បងមិនគិតថាមានអ្នកណាហ៊ានធ្វើរឿងនេះក្រៅពី Tae ទេ »
( ... )
« បងសូមអង្វរ!! បងនឹងព្យាយាមតាម Jungkook មិនឱ្យដាច់ពីភ្នែកទេ ឡានគេឈប់ពេលណាបងនឹងទាក់ទងមក Tae ម្ដងទៀត បងមិនចង់ឱ្យម៉ាក់ដើរចេញទៅណាយ៉ាងស្រួលបន្ទាប់ពីគាត់ធ្វើរឿងនេះ... »
( រឿងអ្វី?? ខ្ញ៉ំមិនយល់ទេ!! គាត់នៅចង់តាមរញ៉េរញ៉ៃ Jungkook ដល់ពេលណាទៀត! ខ្ញ៉ំដឹងថាគាត់ជាម៉ាក់របស់បងនិង Jungkook ជាប្រពន្ធរបស់លោកប៉ា ជាគ្រួសារម្នាក់សម្រាប់ពួកបង! ប៉ុន្ដែគាត់ហួសហេតុពេកហើយ! Jungkook ពេលនេះមិនមែនត្រឹមតែជាកូនប្រុសរបស់គាត់ ប្អូនប្រុសរបស់បងទៀតទេ Jungkook ជាស្វាមីរបស់ខ្ញ៉ំ!! )
( រាល់ពេលដែលខ្ញ៉ំចង់ធ្វើអ្វីបងក៏ថាគាត់នឹងឈប់ហើយ គាត់មិនហ៊ានទៀតទេ!! ប៉ុន្ដែគ្មានទេ! គាត់នៅធ្វើម្ដងហើយម្ដងទៀត បងក៏ស្រឡាញ់ Jungkook ត្រូវទេ? ខ្ញ៉ំក៏ដូចគ្នា!! ខ្ញ៉ំមិនចង់ឃើញអ្នកណាមកធ្វើឱ្យគាត់រងទុក្ខទេ បងធ្វើឱ្យខ្ញ៉ំខកបំណងខ្លាំងណាស់ )
« Tae បងសូមទោស... »
( បើ Jungkook កើតអ្វី បងនឹងដឹងថាខ្ញ៉ំហ៊ានធ្វើអ្វីខ្លះដើម្បីគាត់ ម៉ាក់របស់បងគឺជាអ្នកដំបូងដែលត្រូវដេកគុកមិនខាន ទោះជាខ្ញ៉ំមិននិយាយបងក៏គួរតែដឹងថា Jungkook មិនមែនត្រឹមតែជាស្វាមីទេ ខ្ញ៉ំស្រឡាញ់គាត់!! )
« តាមតែ Tae ចុះ! Tae គិតថាធ្វើយ៉ាងម៉េចទើប Jungkook មិនត្រូវជួបរឿងទាំងហ្នឹងទៀត Tae ធ្វើចុះ បងទុករឿងនេះឱ្យ Tae ហើយ បងមិនលូកដៃទៀតទេ »
...
« ម៉ាក់! »
« មករកអ្វី? គ្មានអ្នកណានៅទេ »
« ក៉ំនិយាយធ្វើដូចមិនដឹងរឿង ម៉ាក់ដឹងច្បាស់ណាស់ថាខ្ញ៉ំមករកអ្នកណាគេ »
« យើងមិនដឹង »
« ម៉ាក់ធ្វើអ្វីបងទៀតហើយ? » ឃើញគាត់នៅតែអង្គុយធ្វើមិនដឹងធ្វើមិនឮដដែល គេក៏មានតែដើរទៅចាប់ទាញដៃគាត់ឱ្យមកឈរនិយាយគ្នាទល់ៗមុខ ។ ជាមួយគេគឺគ្មានបញ្ហាទេ គេមិនបានរអាខ្លាចព្រោះតែគាត់សម្លក់ប៉ុន្នឹងឡើយ ខឹងទៅខឹងឱ្យខ្លាំងទៅឱ្យសមចិត្ដគេខ្លះ ។
DU LIEST GERADE
"Daylight ✧" ✔️
Romantikជីវិតរបស់ខ្ញ៉ំត្រូវការពន្លឺថ្ងៃមួយមកមែនទេ? ដំបូងខ្ញ៉ំក៏មិនជឿដូចគ្នាថាជីវិតមួយនេះត្រូវការពន្លឺថ្ងៃមួយនោះ រហូតទាល់តែខ្ញ៉ំដឹងខ្លួនថាពន្លឺថ្ងៃនោះជាអ្នកណា ទើបខ្ញ៉ំជឿថាខ្ញ៉ំពិតជាត្រូវការពន្លឺថ្ងៃមួយនោះពិតមែន ។ Main Characters : Jeon Jungkook x Kim Taehyun...