Három alkalom (+18)

179 5 0
                                    

Bucky szemszöge

Akkorát ütöttem Steve-re, mint soha edzések alkalmával. Ahogy egymást kezét kötötték be és nevettek. Meg az ölelésük. Őket egy párnak akarták.

Steve nem mondott semmit, amikor idegesen ütöttem meg őt.

Haza érve a negyedikre mentem fel. Be akartam kopogni hozzá, de végül nem tettem meg. Csak szomorúan és idegesen sétáltam vissza le.

Nem tudtam aludni. Minden apró pillanat itt volt a fejemben. Mégis az arca elég volt, hogy megint akarjam őt. Így aludni nehéz. Elmentem tusolni egyet, amikor hallottam valaki kopog. Ilyenkor? Csak nem Steve jött valami miatt?

Kiléptem és egy törölközőt tettem magamra. Így sétáltam az ajtóhoz. Ana állt a lakásom előtt. Végig nézett rajtam, ahogy én is rajta. Most sem viselt melltartót.

- Ana...

- Három... - kezdte félve.

Azonnal megfogtam a derekát és berántottam a lakásba. Ő csókolt meg engem. Nedves voltam még, de ő teljesen hozzám simult.

Levette a pólóját és a mellei nyomódtak így hozzám. Máris kemény voltam, hiába a hideg fürdő, amit vettem.

Annyira szeretem, amikor a kezei megmarkolják az izmaim, nem volt rajta kötés, elég csúnya még mindig. Még most is kissé látszik a vállamon a körme nyoma. Túl durva voltam akkor vele, de azt hittem, hogy ha már kinyaltam és elélvezett nem lesz ilyen szűk.

Most nem akartam tovább várni, felkaptam. Amikor átölel...azonnal benne akarok lenni. A törölköző már befelé menet leesett rólam. Megint leültem, de ő nem maradt az ölembe, hanem felállt. Továbbra is csókokat adtam neki és lehúztam a nadrágját.

Szeretem látni a formás fenekét ezekben a csipkés tangákban, de most azt akartam látni, hogy megint elélvez tőlem.

Ahelyett, hogy visszaült volna most ő térdelt le. Visszaadja, amit kapott. Már az elég, ahogy a kezével markol rám, de nem is gondoltam mennyire kell a szája is, amíg nem ért vele hozzá.

- Baszki, Ana - nyögtem, amikor a lehető legmélyebben kapta be.

Ezt jó párszor megismételte, amikor pedig felnézett rám tudtam, hogy elég lesz, vagy ennyi volt a mai este.

Most nem engedtem, hogy az ölembe üljön, nem fog megint fájni neki. Amúgy is imádom, amikor alattam fekszik az ágyban.

Megcsókoltam a száját és egy ujjamat dugtam be neki. Annyira nedves, tudom hogy mennyire akar engem, de akkor is szűk. Amikor két ujjam raktam be pedig megfeszült alattam. Hogy a fenébe rakjam így be a farkam?

Most van az egyetlen esélye annak, hogy meghallgassa, amit mondok. A nyaka csókolgatása közben beszéltem hozzá.

- Nem érdekel, hogy azt gondolod ez nem működne. Most is itt vagy a kezeim közt és nem először. Tudod, hogy menne ez. Csak kérlek...

- Ne beszélj - húzta fel az arcom egy csókra.

Pedig beszélnem kellene, de a keze annyira szorított és csípőjét is annyira feltolta, hogy nem bírtam én sem tovább, hogy nem érezhetem úgy. Kihúztam az ujjaim és lassan kezdtem belemélyedni, majd újra ki.

- Ez így fájdalmasabb - súgja.

- Sehogy sem akarok neked fájdalmat okozni.

Megint próbálkoztam, de a kezével lefelé nyomott, míg a testét feljebb. Így egy lökéssel kerültem belé, megfeszült, de inkább megcsókolt.

Szikra (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now