Bucky szemszöge
Steve és Susan együtt mentek és halkan beszélgettek. Mivel messze voltak nem értettem, de Steve lelassította a lépteit hozzám.
- Buck.
- Mondd Steve.
- Biztos tudni akarjuk ezt?
- Amiket én nem tudok...azokat Ana már nem véletlen nem mondta el. Lassan akart ebben haladni és én meg is vártam volna, de tudom, hogy nem mondott volna el mindent. Ők megnézik és azt nem fogom hagyni, hogy más többet tudjon róla, mint én. Fogalmam sincs, hogy kinek milyen tervei lehetnek majd.
Steve bólintott és visszamentünk oda, ahonnan jöttünk. Mindenki leült majd Péntek jelentette, hogy három megkötözött nőt elfogtak és valószínűleg Jade is ott van. Ha ezzel végeztünk, akkor áthozzák őket ide.
Susan nagy vonalakban beszélt, akárcsak Ana tette először. Nem nézett senkire miközben elmondta a történetük.
- Nem néztek ki valami jól azok hárman, de tényleg látszott még így is rajtuk, hogy a külsejüket tekintve jó munkát végeztek - szólt Tony.
Susan csak a kezét nézte. Ez mindannyiuknak fájó pont.
- Miket tudtok akkor? - kérdezi Natasa.
- Ezt is, azt is. Sok mindent.
Ez engem is érdekelt. Sosem mentek részletekbe ezzel kapcsolatban.
- Van aktátok - bök valamire Tony.
- Tudom - nézett végre fel. - Nézd meg, ha kíváncsi vagy.
Most volt él a hangjában. Tony az övét nyitotta meg.
Szép lista. Mindenféle harcot tud, fegyverekkel bánni. Van olyan, amit még gyerekkorában.
- Kilences szintű - néz rá elismerően Tony. - Még Rogers is nyolcas, nem? Barnes, te?
- Tizes - felelem.
A HYDRA mindenkit egy ilyen rendszerbe tesz veszélyességet illetően.
- Elismerésre méltó, hogy ilyen magas számot adtak neked. A többiek?
- Valahogy így.
Volt egy lista sérülésekből. Volt neki pár...
- Ezeket hogyan szerezted?
- Mikor hogy.
- Te nem vagy beszédes típus.
- Dehogynem.
Tony inkább elfordult és megnyitott egy másikat. Paul ugyancsak kilences és ő nagyon jól ért a gépekhez és mindenféle kütyühöz. Nem volt annyira harc edzett.
- Általában én és Paul voltunk egy csapat. Én azt javaslom az Anáét és Danielét együtt nyisd meg.
- Miért?
- Könnyebb - von vállat.
De Tony a Daniel aktáját nyitotta meg, füttyentet egyet.
- Ez már komoly. Tizes? - fordul oda döbbenten. - Ő kevesebb harc technikát tud, akkor hogyan?
- Ő más miatt volt veszélyesebb a HYDRA-nak.
- Látom sérülésből torony magasan vezet. Nézzük az utolsót.
Itt hajoltam előrébb. Tony újabb elismerő arccal nézett.
- Ő is tizes. Több harc technikát tud. Miért?
YOU ARE READING
Szikra (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanfictionAnastasia "Ana" Hale. A tökéletes nő megtestesítője, ami nem a véletlen műve. Múltjuktól menekülve három barátjával New Yorkban találnak új életre. Három éve minden remekül működik, senki nem találta meg őket. A múlt viszont mindenkit valamilyen fo...