Ana szemszöge
Úgy eltelt a hét, hogy szinte észre se vettem mi történik. Ben ügyesen megtanult mindent. Már magától csinálja a dolgokat és ezen a héten teljes állásban volt.
- Túl élted a hétvégét és még itt vagy. Gratulálok munkatárs - fogtam kezet vele.
- Köszönöm. Nem is olyan rossz. Jó segítségem volt.
- Ez most bók volt?
- Lehet. Tetszik a hely. Igaz volt két bonyodalom, de hidd el volt rosszabb is.
Szombaton volt egész este és ketten össze is ugrottak, ügyesen kezelte.
- Jobb is, ha te mész oda.
- Mesélte Agatha miért kerültek fel a kamerák. Te is veszélyes vagy.
- Csak ha részeg idióták vannak körülöttem.
- Akkor én nem ebben vagyok benne.
- Nem - mosolygok.
Már többször próbált flörtölni, de szerintem érti, hogy inkább ne.
Daniel sétált ide a pulthoz, így előre léptem, hogy ezt én intézem. Már Susant látta és meg is jegyezte, hogy milyen csinos barátnőm van. Persze nekem is mondta, hogy milyen gyönyörű vagyok. Na mindegy.
- Adj valamit, Ana.
- Ohh, mi van veled? Te sosem vagy így letörve.
- Áhh, a hétvége szar volt.
- Értem.
Whiskyt öntöttem ki neki, ilyenkor valami erős kell.
- Egy edzés munka után? - kérdezi.
- Te magad akarod, hogy alázzalak meg?
- Légyszi.
- Rendben. Gond van?
- Még nem mondok semmit.
- Rendben.
Daniel nem az a beszédes fajta. Mi sokat voltunk együtt, így nekem talán megnyílik, de csak ha nagyon zavarja valami. Lehet nem ártana nekem is ezt tennem. Ha van valaki, akivel beszélnék róla az tényleg ő lehetne.
Beszéltünk még egy kicsit, megígértem, hogy laposra verem majd.
Amikor elment, Ben mellé álltam vissza.
- Egy barát?
- Igen. Ő az egyik, akivel ide költöztem. Még van Paul. Őt még nem láttad.
- Ja, igen. Mesélted, hogy négyen jöttetek.
Ő marad estig, így én hazamentem és összeszedtem minden cuccom. Akkor vált Daniel gyanússá, amikor fél perc alatt levertem.
- Na jó. Neked mi bajod?
- Ahhj, Ana - ült le.
Leültem mellé és megfogtam a kezét. Összekulcsoltuk az ujjainkat.
- Mesélj. Mi a baj?
- Volt egy lány, úgy két hónapja. Hétvégén megint találkoztam vele. Szép alak, barna hosszú haj, igéző kék szem.
- Csak nem?
- Nem történt semmi, csak beszélgettünk, de...
- Érzel valamit?
- Azért még olyan komolyan nem, de szívesen mentem volna el vele megint.
ESTÁS LEYENDO
Szikra (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanficAnastasia "Ana" Hale. A tökéletes nő megtestesítője, ami nem a véletlen műve. Múltjuktól menekülve három barátjával New Yorkban találnak új életre. Három éve minden remekül működik, senki nem találta meg őket. A múlt viszont mindenkit valamilyen fo...