Hihetetlen

129 7 0
                                    

Bucky szemszöge

Fehér ruhában volt, akár a többiek. Még mindig nem nézett rám, így én mentem oda hozzá és öleltem meg.

Legalább ezt azonnal viszonozta.

- Az első kérdésem. Jól vagy? - fogtam meg az arcát.

- Igen. Teljesen rendbe tettek.

- A második. Miért nem szóltál?

- Nektek is dolgotok volt, mi pedig nem várhattunk már. Közös döntés volt és ez a mi ügyünk.

- Picikém. Itt vagyok már én is.

- Tudom, de...

- De ti akartátok.

- Igen.

- Tudod milyen ideges voltam mikor megjöttünk? Először is itt volt Susan. Már ez magában megdöbbentő.

- Anyám meglőtte, de nem tudtuk sehova vinni. Ez jutott csak eszembe.

- Jó döntés is volt. Aztán pedig hallottam, hogy beszélik azt, hogy nincs veletek kapcsolat, de az épület felrobbant. Tudod mit éreztem?

- Ne haragudj - suttogta szomorúan.

- Utána pedig ahogy megláttalak. Örültem, de szörnyen néztetek ki.

- Nem is éreztem jól magam.

- Láttam.

Most csókoltam meg végre őt. Még gyengédebb voltam, mint eddig.

- Nem fáj semmid?

- Nem. Még a kezem is rég rendbe tették - mutatja fel.

- Mesélj, mi történt?

Volt egy szék, amibe leültem és őt is magammal húztam. Átölelte a nyakam miközben beszélt.

- Miután elmentél beszéltem Daniel-el, hogy mi...hogy mi most... - ráncolja össze a homlokát.

- Szeretlek és igen, veled akarok lenni.

- Én is szeretlek - simítja meg a mellkasom. - Szóval akkor döntöttük el, hogy muszáj tenni valamit. Mindenkinek van valaki és tudjuk, hogy a szüleink keresnek. A széfet másnap tudtuk kinyitni. Ott találtunk sok információt.

- Láttam őket.

- Mindent?

- Igen. Hogy vagy te tízes szintű, ha én vagyok olyan?

- Ennyire hihetetlen? - mosolyog.

- Csak hát...én a szérum miatt is vagyok az.

- Bucky. Rengeteg harc technikát ismerek. Fegyverek és mesterlövész is vagyok, de azt mondjuk régen csináltam, meg is látszott most.

- Csak tényleg hihetetlen. Nézz magadra, olyan pici vagy - csókolok a nyakába.

- Ha teljesen rendben vagyok azért könnyen nem bírnál el velem. Csak az erőd miatt - von vállat.

- Hát persze - mosolygok.

- Veletek mi volt?

- Gáz helyzet. Stark és Banner csináltak egy gyilkos robotot, aki ki akarta nyírni az egész bolygót.

- Ez sem hangzik jól.

- Szokóvia is megszívta rendesen. Oda egy nagy város. Teljes mértékben.

- Nem látszik rajtad semmi.

- Édesem. Azért bírom ezt.

- Ohh értem.

Most a csók hosszabbra nyúlt és a póló alatt a hátát simogattam, de mégis muszáj volt elhúzódnom.

Szikra (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Место, где живут истории. Откройте их для себя