Fekete-fehér

173 6 0
                                    

Ana szemszöge

Három hete nem beszéltem vele. Ahogy Susan sem Steve-el. Ők négyszer találkoztak, de akkor sem váltottak egy szót sem.

Mi kétszer. Egyik alkalommal a lépcsőn mentünk el egymás mellett, én csak egy pillanatra néztem rá, nem tudom ő egyáltalán megtette-e ezt. Majd egyszer a ház előtt találkoztunk, de inkább megállt, amíg bementem. Legalább akkor biztos rám nézett.

A bárban azóta nem járt, így egy kicsit mi is megnyugodtunk. Ment az életünk úgy, mint előtte. Már amennyire. Susannek tetszett Steve és nekem sem volt közömbös Bucky. De Daniel és Paul szárnyal, amiért az edzéseken kapnak is rendesen tőlünk, mégha fogalmuk sincs miért.

- Inkább veszem én a feketét. A fehértől olyan sápadt vagyok.

Így átadtam a fehér ruhát és elvettem a feketét.

Ma nem dolgoztam és mivel szombat van bulizni megyünk. A többiek általában ilyenkor szabadok, ezt a napot kérték, de számomra sosem volt fontos, hogy menjek vagy ne. Néha jól esik az ital. De könyörgöm, egy bárban dolgozom még munkaidő után is ihatok bármikor.

- Jobb is neked a sötét.

- Neked is a fehér. A hajunk kiemeli - nézem magunkat a tükörben.

Ugyanazt a méretet hordtuk, még a lábunk is ugyancsak 37-es volt. A mell méretünk volt másabb. Susan magasabb és abban is egy mérettel felettem jár. Néha nekem még az enyém is nagy, nemhogy még nagyobb legyen.

A ruha és a cipő teljesen ugyanaz volt. Csak nekem minden fekete, neki fehér. Mivel vastag anyagú az nem számított, hogy ellenkező színű fehérnemű van rajtunk. A pántja is elég vastag, dekoltázsa kicsi volt.

- Matt vörös rúzs. Most vettem - mutatja lelkedem.

- Nem kellene fekete, vagy fehér?

- Nem Halloween van - nevet.

- Az igaz. Lehetnénk a dühös, de szexi szellem ikrek.

- Ja, akiket mindenki megakar baszni, mert "fhuu, de kibaszott szexi vagy"

- Ezzel a hanggal soha többet ne beszélj, túl élethű volt - rázott ki a hideg.

- Mindenki csak a külsőnk ismeri. Mi másért is akarnának megbaszni minket? Semmi másért.

Elvettem tőle a rúzst mielőtt eltöri, hiszen annyira keményen használta.

Felvittem én is. Megcsináltuk egymás szemét, kivasaltuk a hajunk és a tükörbe néztünk.

- Ma összeszedünk valakit. Nagyon kell - suttogja a tükörképének.

- Lehet nekem is ezt kellene - mondom én is saját magamnak.

- Azt gondolod? - néz rám Susan.

- Meglátjuk.

Felvettük a cipőt. Május van és jó idő, de vittünk a kezünkben dzsekit.

- A fiúk? - kérdeztem.

- Kint állnak már.

Susan lakásában készültünk el, sokszor csináljuk így.

- Hátul is jó a hajam?

- Igen - néztem meg.

- Úgy gondoltam megnövesztem. Tetszik, hogy a tiéd milyen szép hosszú.

- Végre. Ideje volt már.

Kimentünk a bejáraton és lefelé indultunk a lépcsőn. Szemben, a túl oldalt álltak a fiúk, így jobbra indultunk a zebra felé.

Szikra (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora