Bucky szemszöge
Voltam bent délelőtt, de nem láttam.
- Már hetek óta nyomát sem láttam - áll meg Agatha előttem.
- Volt egy kis dolgom.
- És most mit szeretne?
- Most is van egy kis dolgom - mosolygok rá.
- Értem. Ne vörös rózsát vegyen. Fehér, vagy rózsaszín a kedvence. Bocsánat, hangosan gondolkodtam - sétál el mosolyogva.
Én is mosolyogtam. Ha Ana itt lenne nem merte volna ezt mondani nekem, így felálltam és haza sétáltam. Már tudom, hogy melyik lakás az övé, de oda mégsem mehetek csak úgy.
Vajon, hogy telt neki a tegnap este? Biztosan volt valaki. Neki csak azért nem lehet, mert nem akar. Randizni nem járnak, de mást biztos csinálnak mindannyian. Legalábbis ahogy beszéltek azt gondolom. Nem mondhatok rá semmit, régen én is ezt csináltam a nőkkel, már aki vevő volt rá. És jó páran azok voltak.
Olyan tökéletes testel még nem találkoztam amilyen az övé és nagyon kíváncsi voltam rá. Persze nem csak ezért, de ha egy férfi ránéz és elképzeli, ott bizony gondok vannak utána a nadrágban. Nem egyszer éreztem már én is ezt.
Viszont másra is kíváncsi vagyok. Hogy vajon milyen lehet ő, ha normálisan beszélgetünk. A múltja is érdekelt, de ha nem akar róla beszélni nem fogom erőltetni. Steve is írt, hogy nem találta Susant a munkahelyen. Lehet alszanak még?
Délután négykor mentem be megint, de Agatha volt itt. Most elég ideges volt. Csapkodott és még hozzám sem jött oda.
Öt perce ültem már itt mire meglátott és adott egy sört, de nem beszélt. Ideges volt.
Nem sokkal később szaladt be Ana.
- Itt vagyok.
- Hol voltál?
- Csak hatra kellett volna jönnöm. Mehetsz már.
- Oké. Ez a két koktél a heteshez. Az ötösnél gondok vannak, már két üveget törtek, eléggé beszológatósak, de ne csinálj gondot. Nem kell átöltözz.
- Majd írj - kiált utána.
Megfogta a két italt és kivitte.
Most egy fehér felső volt rajta, kilátszottak a vállai. Feszülős kék farmer, azt a kurva.
Mikor visszajött megállt ahol szokott, de nem nézett ide. Úgy látom a tegnapi smink már nincs sehol. Legalább a haja most ki van engedve.
Észre vett pár papírt a pulton és telefonált egyet. Gondolom Agathának, mert mondta, hogy befejezi. Így került végre a pulthoz és támaszkodott rá.
Felálltam és úgy ültem le, hogy előtte legyek. Szerencsémre vagy sem, de ez a felső sem volt kivágott.
- Kérhetek még egyet?
Felegyenesedett és hozott egyet, de nem nézett rám.
- Egyébként... - kezdtem bele.
Erre felnézett végre. Istenem ezek a szemek. Hiába van rajta szemüveg innen is látom mennyire bosszús miattam.
- Régen láttalak.
- A tegnap tényleg régen volt - válaszol.
- Akkor úgy mondom régen beszéltünk.
- És milyen jó is volt ez az időszak.
- Nagyon ideges vagy miattam Napsugaram.
Visszahajolt a papírhoz és írt valamit tovább.
ESTÁS LEYENDO
Szikra (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanficAnastasia "Ana" Hale. A tökéletes nő megtestesítője, ami nem a véletlen műve. Múltjuktól menekülve három barátjával New Yorkban találnak új életre. Három éve minden remekül működik, senki nem találta meg őket. A múlt viszont mindenkit valamilyen fo...