Bucky szemszöge
Azokat emésztgettem, amiket hallottam. Túl hangosan beszéltek, Danielt nem is érdekelte, hogy hallom és láttam, hogy ez miatt Ana feszült. Danielnek is van valaki? Ezért ilyenek? Susan, ő és most Daniel.
Ezért mentek el? Biztosan oka volt annak, hogy három év után ezt tették.
A lakásba érve kibontottam a levelet. Honnan szerezték mindezt? Azonnal hívtam Stevet és, amint ideért csak átadtam neki a borítékot.
- Ez honnan van? - olvassa őket.
- Az előbb adta át Ana.
Felnézett, majd tovább olvasott.
- Ezek...jó pár helyszín. Mi alig tudunk haladni. Ennek utána kell nézni. Velük kapcsolatban van valami?
- Csak a nevük és, hogy mikor születtek. Pár adat még.
Mind márciusban születtek. Daniel a legidősebb, utána Susan, Ana majd Paul. De csak napok vannak köztük.
- A szülők nevének talán utána tudunk nézni.
- Szólni akarsz róluk, Steve?
- Ha nem muszáj még nem. Nem kell senkinek pontosan tudnia, hogy hogyan került ez hozzánk. Menjünk.
Igaza volt, tudni akarták, hogy hogyan került hozzánk, de tartottuk magunkat a megbeszéltekhez és nem mondtuk el.
Stark gépei sokkal fejlettebbek. A neveknek kezdtünk utána nézni. Az Anaé nagyon érdekelt, de nem mertem előre venni.
Ezek szerint tényleg Angliában élt. Vannak adatok, hogy sokszor járt abban a négy országban, de ennyi. Semmi olyan, ami igazán érdekes lehet. Arról sincs semmi, hogy itt él. A többiekkel is ugyanez a helyzet. Semmi több róluk.
- A szüleik már érdekesebbek - szól Steve.
Odanézek. Pontosan tudtam, hogy melyik nő melyiküknek az anyja.
- Sok összeköttetés van HYDRA emberekkel. Még Pierce-el is. Tényleg belső körökben mozognak.
- Ezért lehetnek ennyire óvatosak. Ha még Pierce-et is ismerik...őket is sok mindenki ismeri - nézem a szülők képét.
Mindennek utána jár Stark, utána döntünk, hogy hova menjünk először.
- Ha...most beszélek Susannel...talán válaszolna?
- Nem tudom Steve. Szerintem óvatosabbak, mint eddig. El akarnak menni innen.
- Mi? Honnan tudod?
- A bárban beszélt Ana és Daniel. Azt mondta, hogy ha mindennek utána néztek akkor eldöntik.
- Simán lelépnek úgy, hogy még csak észre sem vesszük.
Ez a félelem bennem volt. Tudom jól, hogy ügyesek ebben. Nem dolgozik most még sokat, de hiába kopogtam nem nyitott ajtót. Még éjfélkor sem. Tudta, hogy én vagyok az.
Ma dolgozik utoljára, utána egész hétvégén nem. Valahogy rá kell vennem, hogy beszéljünk. Daniel ült újra itt és beszélgettek. Ben is ott volt. Nem bírom ezt a pasit. Előtte pedig úgysem beszélnek a titkaikról.
Ben jött oda hozzám, de most is csak sört kértem.
- Na, Ana. Mozi!
- Neked hányszor mondjam, hogy nem?
- De unatkozom. Paul azzal a lánnyal van.
Akkor mindenkinek van valami komolyabb? Eddig azt mondta egy éjszakás kalandok voltak nekik.
VOUS LISEZ
Szikra (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanfictionAnastasia "Ana" Hale. A tökéletes nő megtestesítője, ami nem a véletlen műve. Múltjuktól menekülve három barátjával New Yorkban találnak új életre. Három éve minden remekül működik, senki nem találta meg őket. A múlt viszont mindenkit valamilyen fo...