Bol bol yorum yapmayı unutmayın!!
4.BÖLÜM~ İtiraz istemiyorum
.
.
Beach House - Space SongAlaz'ın anlatımıyla...
Mutlu olmaya çalışarak, bataklığa batmak nasıl bir histir bilir misiniz? Bilmeyenler vardır. Ama ben bunu en başından beri bilen tek insan gibi hissetmekten nefret ediyorum. Toplamaya çalıştığım şeyler, sanki daha çok dağıtmış gibi darma dağınık oluyor.
Çırpındıkça batıyorduk.
Defne arkaşına bakmadan giderken, ben onun arkasından bakıyordum. Dinlemiyordu ne yapsam etsemde dinlemiyordu. Defne içeriye girdiğinde telefonumu cebimden çıçıkardım. Aynı hataları birdaha yapmıyacaktım, bırakmıyacaktım. Aklıma gelen ilk kisiyle mesaj atmaya başladım. İlayda.
Defne evde yanına git.
Mesaj attığı da bekledim çevrim içi olmadı. Telefonu kapatmak için hareketlendiğimde bildirim sesi gelince geri döndüm.
Sen kimsin? Ve Defneyi nereden tanıyorsun?
Bir arkadaşın da kendine benzemesin, Defne.
Kim olduğum önemsiz. Arkadaşının sana ihtiyacı var. Yanına git.
Ne oldu? Derslere gelmedi.
Yoksa sen...Sen hep bu kadar soru sorarmısın?
Defne' nin yanına git!Tamam be. Ne kızıyım bende zaten Defne' nin yanına gidiyordum.
Kim olduğunu söylemiyecskmisin?Defne' nin aynısı olduğuna eminim artık.
Gizli kalmam şimdilik herkes için daha iyi.
Telefonumu çıkardığım cebine geri koyarak arabaya doğru yürüdüm. Defne' nin her dediği söz kafamdan çıkmıyordu. Kapıyı açıp yerine oturdum. Sırtımı koltuğa yaslayıp hiç huyum olmayan elimle uğraşmaya başladım. ' merak etmiyorsun sadece vicdan azabı çekiyorsun.' demesi kulaklarımda yankılandı. Dizlerim istemsizce titremeye başladı, sinirden. Sinirim ona değildi, aptallığımaydı. Yıllar önce başka bir yol bulmalıydım. Defne' nin içinde olmadığı bir yol, mutlu olacağımız bir yol. İşin buraya varmayacağı bir yol.
Düşüncelerime dalmışken bir ses " Alaz. Sende mi daldım lan?" Başımı sesin geldiği yöne çevirdim. Merak dolu gözleri farkedince olumlu anlamda başını salladım. Konuşmak artık istiyeceğim son şeydi.
" Kim olduğunu söylemeyecek misin?" Dedi, Alper. Bu soruya
" Eski bir arkadaş sadece. Önemli birşey değil yani." Dedim. Eski bir arkadaş? Demesi zordu. Üç kelime ama anlamı da derindi.
İnanmayan gözlerle bakogordular." Eski bir arkadaş?" Dedi, Alper alaylı bir şekilde.
" Evet, Alp. Eski bir arkadaş." Dedim, çma ettiği şeye karşı.
Değildi eski bir arkadaş değildi. Her an onun yanında olmak istediğim duygularımızı paylaşmak istediğim tek kişiydi. Yiğite baktım kendini zor tuttuğunu anladığımda söyleyemem, olmaz. Adlı bakışımı attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELLERİM ELLERİNDE +18
Teen Fiction(YENİ) (Düzenleme evresinde) " Abi ya, demedim mi ben gelmeyelim diye? En güzel anı bozduk!" "Olum ne biliyim ben, canım kardeşimizin bu kadar çapkın olduğunu? Hemen yengeyi ayartcağını?" Alaz sinirini zor tutuğunu belli ederek konuşmaya başladı "...