Gece Kokusu

338 15 0
                                    










Okumaya başlamadan önce kitapla ilgili kısa bilgiler vereceğim okumanızı tavsiye ediyorum. Öncelikle bu kurgunun gerçeklik sarf etmemesine ve gerçek olaylardan alınmamasını bilmenizi isterim. İçinde yer alan psikoloji terimleri ve birçok durum araştırmalarım sonucu elde edilmiştir.

Kurgu tamamen benim zihnimden esinlenmiş hayali bir üründür.

Karakter isimleri ve kurgunun gidişatı, bu platformda yer alan askeri kurgularca yer yer benzerlik gösterebilir. Askeri kurgu adı altında geçtiği bir yerde illa ki benzerlik olacaktır.

Beni anladığınızı umuyorum. Ve sizi uzun soluklu yolculuğa çıkartıyorum.

keyifli okumalar<3









Yürüyerek atlattığım kaç dakika bilmiyordum ama bildiğim tek şey ne zaman kaybolduğum; 12.02.2019 saat 03:32 gece yarısı uykudan uyandırılıp daha doğrusu uyanmak zorunda kaldığım zaman,

Çığlık sesi kulağımda yankı bulurken. Vücudumun yakıcı hissi ortadan kaldırmak için savaştığı dakikada, tenimde hissettiğim terlerin ortaya çıktığını fark edip yataktan kalktım, kapıya yönelip seslerin nereden geldiğini tahmin etmeye çalışırken zihnimde oluşan kasırganın içine çekilmemek adına odadan çıktım. 

Karanlık holde düşen gölgem ve başka bir sesin olmadığı evde adımlarım yürüdüğüm yolda kendini belli ederken evin içinde olan derin sessizlik adım sesleriyle bölünüyordu. Başka bir sesin karanlığın içinde yankılandığını duyduğumda ibre yavaşça zamanın içinden akarak yol edindi. Çaprazda kalan odaya doğru giden bedenim gecenin kör karanlığında hazırlıksız olmanın verdiği hissiyata bürünürken terden sırılsıklam olmuş ellerimi kapıya doğru yaklaştırdım.

Aralık olan kapıdan sızan ışık, içerde bulunan gölgelerin üzerine düşüyordu. Kargaşanın içinde kalmış gibi panikleyen halim ve derin nefeslerim kapının yüzeyine çarpıyordu. Tok bir ses uğultu gibi etrafımı çevrelerken düşünmeden odaya girdim. 

Loş ışığın altında bulunan sıvıların üzerine düşmüş gölge bilinmezdi. Ama şaşkınlığımın nidası ufak bir nefes oldu. Duvarda bulunan gölgelerimiz, yerde yatan bedene ilişti. Gözlerim buğulanırken boğazımdaki yumru nefes almamı zorlaştırarak ayaklarımı uyuşturdu ve yere doğru devrildim.

Son anımsadığım şey; mavinin en korkutucu haliydi.

🩸

Selam aslında bu karmaşık hikaye çözülmeye yer arayan bir tekerleme... hadi biraz bir derinleşelim kollar sıvansın çözmemiz gereken bir cinayet var.

Görüşürüz...
Tw/ himsbelfs
İnst/ elifnrkc_

Gece KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin