Selam biz geldik özlediniz mi? arayı fazla açmadan hemencecik geldim.Bir konuya da açıklık getirmek istiyorum detaylı araştırdığımda askeri psikolog var olan bir şey öncesinde eğitim alınıyor yani o şartlara bulunduğu ortama alışılması için gerekli olan şeyler ama bunun öncesinde söyleyeyim bir çok kişi askeri psikoloğu ayrıntılı şekilde açıklamamış, örneğin Lilya bir stajyer evet ama bu kitap tamamen kurgu yani gerçekle alakası sadece kişilerin meslekleri onun haricine davranışlar vb. hayal ürünü tabi ki de lilya oraya kolayca giremez ama kurgu gereği bazı şeylere taviz veriliyor bir kaç kişi askeriye ye stajyer verilmediğini açıklamış olsa da belirteyim bu bir kurgu lilya orya iş birlikçi tarafından girdi yani ajan olarak bunu göze alarak yorumunuzu yapın bebeklerim...
<3
Olaylar sizce nasıl ilerliyor beğendiniz mi? düşünceleriniz neler yazın konuşalım:)
Perun Tahtına bir yandan bölüm yazıyorum bir yandan da Yeis'e ah Uraz yazmayı çok özlemiştim merak etmeyin taslakta birikmiş bölümlerimiz var fakat içime sinmeyen ya da hikayenin gidişatını bozan her ne olursa ekleme ya da çıkartma yapıyorum tahmin edersiniz ki bu kısa bir zaman almıyor bu yüzden Yeis ve Perun Tahtı geç geliyor.
Şebane Nefa kısa sürede gelmesi taslaktaki bölülerimi düzenlemiş olmam ve son dokunuşları yapıyor olmamdan dolayı zaman kaybetmiyoruz ve çabucak bölüm atıyorum okuyoruz.
Ama arayı çok uzatmayacağım yani Yeis ve Perun Tahtının çok yakında hatta çok çok yakında bölümleri okuyacaksınız...
Bir de 5,6,7 ve 8 bölümler 10 volt olana kadar yeni bölüm gelmeyecek. İlk bölümlerde nasıl yüksek volt aldıysak öyle devam edeceğiz. Okunuyor ama yıldız gelmiyor zor bir şey değil aslında yıldızı hak ettiğimi düşünüyorum... motivem yıldız gelmediğinde düşüyor, umarım beni anlamışsınızdır :)
Seviliyorsunuz...
Keyifli Okumalar <3
~
Her bir adımda yeni gerçekliğe
~
8.Bölüm:"Kayıp Sayfalar"
Masallar acı bir gerçeği tattırırdı, bu acı gerçek koşar adımlarla hayatımıza girer ve bizle karşılaşırdı. Bize gülümser tuttuğu gerçekleri ardına saklardı, masallardaki gerçeklik gibi sandalyemde oturduğum zamanlarda elime bir kalem alır hayatımı kâğıda çizerdim düşüncelerimi ortaya çıkartırdım.
Her masalın sonu mutlu bitmezdi.
Bense kendi masalımı çizen bir ressamdım. Herkes kendi hayatının yazarıydı sonuçta elimizde tuttuğumuz kalem hayatımıza yön veriyordu.
Önümde devam etmem için seçenekler vardı. Çıkmaz bir sokaktaydım bu sokağın ucu nereye çıkıyor bilmiyordum önümü göremiyordum belirsizlik vardı.
"Son görüşmemizden bu yana nasılsın Lilya?" Fısıldadı şefkatinden ödün vermeyen sakin bir yüzü vardı. Dudaklarımı ıslattım ve karşımda yumuşak ifadeyle bakan kahverengi gözlere doğru baktım. İçim hep kötüsün diye bağırıyordu. Kendimi nasıl iyi hissedebilirdim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Kokusu
عاطفية❝ karanlığın içinde kabuk tutmuş ruhu, yol alır ışık olacak kişiye. Ama bilmez ki kendisininde bir karanlık kabuk olduğunu. ❞