6.Bölüm:"İzler"

105 2 0
                                    



Öncelikle selam. Wattpad düzelmedi biliyorsunuz ki. Çoğu yazar bölüm atmaya devam ediyor eğer okuyorsanız yorum bırakır mısınız? En azından öylesine yazmış olduğumu bilirim.

Çok değil sadece burada olduğunuzu en azından okuduğunuzu belirtir misiniz? Yani okunma oluyor ama bakıyorum yıldız yok. Emeğimin karşılığı olaraktan bir yıldız bıraksanız ve de yorum.

Eleştirebilirsiniz, hatamı eksiklerimi söyleyebilirsiniz. Her türlü eleştiriye açığım.

Ve son olarak Wattpad konusunda ne düşünüyorsunuz? sizce yazarlar bölüm atmalı mı? Yoksa beklemeli mi?

Benim düşüncem bekleyerek zaman kaybediyoruz. Vpn ile girebilen girmeli bunun doğru olmadığını kabul edenler tabi ki de onlara sözüm yok ama fazla uzadı ve belirsizlik var bunun yerine bölüm bekleyen okurlara en azından bölüm atabilirler. Bu süreçte kitapsız kalmazlar. Yaz ayındayız sınav yok okul yok çoğu kişi kendisini kitaba adadı bunun için bölüm atabilirler.

Bu kadar sohbet yeter bence sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın. Orada etkileşim halinde oluruz. Bölümün sonunda hesaplarımı bırakıyorum görüşürüz kendinize iyi bakın. Şimdiden yıldıza basan yorum yapan herkese teşekkür ederim. Bana devam etmem için moral verecek olan sizlersiniz. :)

Keyifli okumalar <3

~

Sam Tinnesz, Yacht Money / Play With Fire

Tedy / Flames

Lana Del Rey / Say Yes To Heaven

~

Geçmişin izlerini geleceğinle silemezsin.





6.Bölüm:"İzler"

Yalanlar derin izler bırakırdı ruhun sırtına sırtımdaki izlerin acı veren yanı da taşıyamamaktı sanırım.

Issız bir yerde taşıdığım izlerin ağırlığını unutmak haykırmak istiyordum. Sessizlik içinde süregelen bu düşünce hayatımın ne denli yoğun olduğunu gösteriyordu. Hep unutmak istediğim ve unutamadığım düşüncelerimin zihnimin bir yerlerinde tutsak olduğunu görüyordum.

Ve bir anda o sessizliğin içine büyük bir gümbürtünün düştüğünü düşünmek yutkunmamı zorlaştırıyordu.

Önümde yatan bu gerçeklik, dişlerimi sıkmama neden oldu. Nasıl bu kadar pervasızca olabilirlerdi? Aybar'ın burada ne işi vardı? Parti vermesi gerekmiyor muydu? Başımı iki yana sallayarak bardağımdaki, yarım kalan içkiyi de boğazımdan geçirdim. Yakıcı tadın boğazımı düğümlemesine izin verdim. Acımı hissiyatın bıraktığı kırıntılar dilimi uyuşturmuştu.

Kucağımda titreyen telefonu alarak kilidi açtım. Mesajların yazılı olduğu kısımda, Ege'nin isminin gözükmesiyle gözlerimi devirerek mesajlara girdim.

Ege

- Neredesin?

Başımı telefondan kaldırarak etrafa bakındığımda görünürde kimse  yoktu. Neredeydi? Bunlar daha içeri girmemişler miydi? Dudaklarımı birbirine bastırarak parmaklarımı klavyenin üzerinde gezdirmeye başladım.

Gece KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin