Selammm size 10.Bölüm alıntısı ile geldim.Kapaklarımız değişti birazcık fark ettiniz mi? Ama onun öncesinde kitap ismimizde değişti!!
Şebane Nefa idi ama değiştirdim. Çünkü bunun farsça da anlamı: (Gece kokusu) demek ki ben baştan bu yana hep farsça ismini kullandım. Ve bugün de değiştirme kararı aldım. Güzel oldu bence aynı bir aura kattı.
Yeni bölüm alıntısı bol bol okumak için sosyal medya hesaplarımdan beni takip etmeyi unutmayın sizleri seviyorum. ;)
İnst: elifnrkc_
Tw: himsbelfs🩸
"Ne düşünüyorsun peki?" Diyerek arkasındaki tezgaha yaslandı.
Ne düşündüğümün bir önemi yoktu. Artık yoktu.
Bıkkınca nefes vererek yutkundum.
"Bilmiyorum, ne yapacağımı bilmiyorum çok karışık her şey git gide batıyor. Battığı yerde saplanıp kalıyorum öylece" fısıldadım. Bana doğru yaklaşarak saçlarımı okşadı.
"Her şey geçecek." Kendinden emin dolu sözleriyle irkildim. Muhtaçtım. Birisinin bana herseyin geçeceğine dair ümit vermesine ihtiyacım vardı.
"Ya geçmezse..." titrek çıkan sesimle beraberinde başını bana döndürerek dik dik baktı. Gözlerindeki parıltılı yansımam kör edici bir isyanla bağırıyor kaçmamı söylüyordu. Kaşlarını çatarak başını omzuna eğdi.
"Geçecek." Duraksadı. Hala göz gözeydik.
"Tıpkı bundan bir kaç yıl önce atlattığımız o büyük sorun gibi bunu da kolayca atlatacağız."
🩸
Yeni bölüm okunma 2k olmadan gelmeyecek.
Diğer kitaplara bölüm ise okunma yüksek olduğu ve yıldızın yüksek olduğu zaman gelecek yani bir süre burada yokum.Kendinize iyi bakın.
💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Kokusu
Romance❝ karanlığın içinde kabuk tutmuş ruhu, yol alır ışık olacak kişiye. Ama bilmez ki kendisininde bir karanlık kabuk olduğunu. ❞