Telefonu kapatıp cebine koydu ve arabasına jungkooku koyup ilk başta içeri temizledi. Hiç bir meni bırakmadı ve jungkook ile evine gitti. Jungkook tamamen kendinden geçmişti.
Duşa soktuktan sonra yatağa yatırdı jungkooku ve kendine "bu geceden haberi olmaması lazım, zaten sarhoş olduğu için bişi hatırlamıcak" demişti.
Jungkook uyandığında yanlış anlamasın diye jungkooku kendi yatağında kendisi ise misafir odasındaki kanepesinde yattı.
Sabah olur ve jungkook heryerinde acı hisseder, özellikle kasıklarında. Bunun nedenini anlayamaz ama daha da merak ettiği şuan nerede olduğu. "Burası da neresi ya, en son içiyordum ve.... Ahh hiç bişi hatırlamıyorum ne oldu böyle. Ahh deliğim ne diye yanıyor. Lan- yoksa- yok lan götü yetmez jimin varken bana bulaşamaz. Ama ya yaptıysa! Lan ben nerdeyim" içeri Tae girmiş ve "sonunda öğrencim uyanmış. İyi uyudun mu bay Jeon" demişti.
Jungkook artık nerde olduğunu anlamıştı. Tae'nin evindeydi.
"Ben neden burdayım bay kim, sormam da sakınca yoksa cevaplar mısınız ve niye benim her yerim ağrıyor özellikle kasıklarım! Bana bişi mi yaptın yoksa sapık hoca! "
"Sakin Jeon sakin. Akşam içmezsin diye düşündüm, kafa tuttun içtin ve sarhoş oldun. Sonra box torbasını yumrukladığını tekme attını sanıp duvarları yumruklayıp klozeti tekmeledin. Ve vücuduna bakarsan her yerin mosmor oldu. Sarhoş olma bi Daha. Dün klozet patladı ve felaket kirlendik. İç çamaşırlarına dokunmadan duş aldırdım ve jiminin haberi var"
"Sen ne tür bi sapıksın ya "
"Kelimelerine dikkat et Jeon, sana yardım ettim "
"Bu nasıl yardım be. "
"Neyse artık kavgacı özelliğini ortaya atmış bulunmaktayız. Artık kavga ederken çekinmeyeceksin"
"Ah delirecem! Evime gitmek istiyorum! Bi Dk, saat kaç? Okula gitmem lazım"
"Saat erken, okulun 2 saat sonra başlayacak. Yemek hazır sonra evine bırakırım. Gel yemek yiyelim"
"Kendimi bu evde güvende hissetmiyorum! "
"Dışarda korumalarım var Jeon sakin ol"
"Ben senden bahsediyorum! "
"Ben senin koç'unum Jeon "
"Sen sapıksın bay kim, evime gitmek istiyorum"
"Sakin ol hadi aşağı inelim "
"Bende jimini ararım "
"İyi tamam, sonra seni aşağı bekliyorum "
"Daha çok beklersin "
Tae odadan çıkmıştı ve jungkookta jimini aramıştı.
/tatlış/
Jimin!
Günaydın tavşan nasılsın
Sence başka evde bi sapık tarafından tutulursam nasıl olmuş oluyorum
Ne sapığı
Bay kim!
Ha o mu. Akşam bana mesaj attı benim haberim var merak etme.
Yahu her yerim mosmor
Tavşancık, sen onun klozetini patlatmışsın bişi demedi, ama sen kendi yaptığın morluklar için onu suçluyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
box hocam <3
Fanfictionsmut(+18) olabilir, rahatsız oluyorsanız okumayın! (Tamamlandı) . . jimin ve jungkook bir ev tutmuş birlikte kalıyorlar. . . jimin jungkookun box kursuna yazılmasını istiyordu. jimin boxu rekabet edecek kadar biliyordu ama jungkook kendini kor...