tamda evlenecekken!!

34 16 52
                                    

"Jimini unut, ben sana daha iyi hayat vereceğim"

"Ne diyon sen yarrağım"

Hoseok bunu telefonuna okutmuştu. Çeviri yaparak telefona okutmuştu.

"Senin için koreceyi öğrenecem, bana evet de "

Yoongi halen şaşkındı. 'Jimin daha sağlıklı arkadaş seçimi yapmalısın' demişti içinden.

Hoseok ve yoongi konuşurken, Tae ve jeonun sesleri yüzünden jimin uyanmıştı. Balkona çıkmıştı temiz havayı koklamak için. Aşağıya bakınca hoseok ve yoongiyi görmüştü. Hemen yanlarına gitmek istemişti.

Koşarak asansöre binmiş ve inmişti.

Kapıdan tam el sallayacakken sadece hoseok görmüştü jimini, ve direk yoonginin boynundan tutarak kendine çekip dudaklarına kapandı. Jimin bu manzara ile yıkılmıştı.

Yoongi hoseoku itmeye çalışmış ve başarmıştı. Yoongi ayağa kalkıp hoseoka tokat atmıştı. O sırada Jimin onların yanına doğru yürümeye başlamıştı.

Jimin onların yanına geldiğinde yoongiyi çevirip ilk yoongiye sonrada hoseoka tokat atmıştı.

"Sizin gibi arkadaşlarım olmaz olsun" demişti, hem Korece ile hem Japonca ile.

"Aşkım bak hiç bir şey göründüğü gibi değil"

Yoongi kendini açıklamaya çalışmıştı ama gördüğü görüntü hiç hoş değildi. Hoseok 'jimin senden ayrıldıktan sonra duygusal boşlukta kalacaksın ve ilk fırsat yani bana geleceksin. Az kaldı yoongi az ' diye içinden geçirmiş sırıtmıştı.

"Jimin, o beni öptü" demişti hoseok suçu yoongiye atarak. Yoongi hoseokun amacınu anlamıştı.

Jimin "sana inanıyorum hoseok, senden bi yana bir şey yok. Sadece yanlış seçim yapmışım eş seçerken. Karnımda ki bebeği de aldırtacam" demişti. Japoncasını söylemişti yoongi anlamamıştı.

"Efendim aşkım? "

"Bana aşkım deme şerefsiz! Hoseoka inanıyorum, onun suçu yok. Yanlış seçim yapmışım eş seçerken. Bebeğimi de aldırtacam"

"Hayır aşkım o bizim meyvemiz. Bak aşkım hemen fevri davranma beni bi dinle-"

"Sus yoongi sus"

"Susmuyorum lan! Bu pezevenkin yaptığı hatayı üstüme atmasını izleyemem! "

"Hem suçlu hem güçlü, hah ne güzel. Siktir git hayatımdan yoongi"

"Siktirip gitmiyorum jimin! Karnında bebek var kendine dikkat et. Sıkma kendini."

"O benim bebeğim, seni ne ilgilendirir be "

"Çünkü ben seni siktim ve ben olmasaydım o bebek olmayacaktı. "

Yoonginin açık konuşması jimini şaşırtsa da kendine hızla gelip "bende olmasaydım karnıma geçmezdi! Sen zevkini aldın ben acısını. Ve bu acı o yatakta bitmedi! Kaç ay boyunca karnımda taşıyacam. Tüm yük bende mi kalacak, sırf bi aldatıcı yüzünden. Oldu canım. Siktir git" demişti.

"Bugün hastanede de dediğim gibi seni bırakmaya niyetim yok jimin. Ya seve seve ya sike sike, benimsin sen kimseye vermeyecem"

"Hadi canım. İstediğime giderim ben anladın mı? "

"Anlamadım canım, bi dakika sen şurda dur" demiş hoseoka doğru yürümüştü. Hoseok anlamadan bi yumruk yemişti. Jimin hoseoku kurtarmaya çalıacakken jimin arkadan yoongiye saldırmıştı.

Yoongi sendelemişti. "Jimin uzak dur. Bebek için tehlikeli" demişti hoseok.

Jimin az arkaya gitmişti. Yoongi ise zedeli eli ile ne kadar vurabilirse vurmaya çalıştı. Elleri yorulunca tekmelere başlamış ve olduğu yerde bayıltmıştı.

box hocam <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin