Fazlasıyla diyalog olmuş olabilir iyi okumalar 😇
"Bişi yok canım"
"Var bişi jimin"
"Hmm diyelim ki var "
Çekyata oturmuş jk meraklı gözler ile jimine bakıyordu.
"Anlat bakalım hadi geveleme"
"Yoongi ile sevgili olacam "
"İŞTE BUDUR YAA"
"aaa ama bombaya gelmedim ki ne sevindin hemen"
"Nasıl yani, daha ne var ki. Söyle bakayım ama sindiremeyeceğim bişi söyleme"
"Oyun oynayacam"
Jk su içecekken içeceği suyu jimine püskürtüp öksürmüştü.
"Oha oha, yavaş iç ayı! "
"Lan bari yavaş yavaş sindire sindire deseydin şunu. Okulun popüler çocuğunu bildiğin kullanacam diyorsun"
"Hee"
"Sen duygularla oynamazdın ya. Değişme. Eskisi gibi kal"
"Ama o benimle sözde aşık hali ile uğraştı. Bende onla uğraşsam nolur ki? "
"Çok şey olur jimin. Onun arkası var, adamları var, leşleri var. Varda var amına koyayım yaşatmaz"
"Sevdiği çocuk değil miyim bee. Bana kıyamaz o"
"Bok kıyamaz! Kendine gel! "
"Aaa jungkook ne uzattın ama ha. Oynayacam işte. Sana sadece haber vermek için söyledim. Oynayım mı oynamayım mı diye sormadım"
"Jimin başın beladan kurtulmayacak! "
Jimin ayağa kalkar ve etrafında 2 kez dönüp kollarını açarak "sence ezik gibi mı duruyorum jungkook? " demişti. Kollarını indirip jknin yanına oturmuş kolunu jknin omzuna dayamıştı ve devam etmişti. "Sence ben önceden bana yaptıklarını tek tek hesaba alır kesmez miydim cezasını? "
"Neden yapmadın o zaman"
"Ne ağrıma gidiyordu, ne üzülüyordum ne de bi bok oluyordu bana. Ama şöyle bişi de var. İntikam soğuk yenen bir hamburgerdir " demiş büyük bir kahkaha patlatmıştı.
"Jimin yapma böyle korkuyorum ya, hem ne hamburgeri ne saçmalıyosun. "
"Hamburger yemeye çağırıp teklifi edecem. Ama şartta isteyecem. "
"Ne şartı? Ne diyon ya. Ondan nefret eden sen ne diyon. Aklımı oynatma. Bayıltana kadar siker amına koyayım"
"Bi bok yapamaz"
"Bok yapamaz"
"Bende onu diyom bi bok yapamaz kzkxnxksjdjs"
"Bu durumda yaptığın tüm espirileri sikeyim jimin! Gel bak güzelce konuşalım. Vazgeç oyundan moyundan"
"Asla, sen benim şartlarımı dinle ya kesme sözümü"
"Senin aklını sikim. Duygu ile oynamak bize yakışmaz jimin"
"Sus dedim sana Jeon! "
"Aman ha hemen büyüklük tasla. Dinliyorum benden bir yaşçık büyük olan canım arkadaşım"
"Ne boş yaptın amına koyayım, neyse işte hamburger yemeye davet ettim. Buda geldi. Ben dicem ki işte Jeon benle konuştu falan benle olmak istiyorsun"
"Eee"
"Eee si işte bende sana karşı boş değilim gibi bişiler dicem romantik şekilde elini tutmaya çalışırken"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
box hocam <3
Fanfictionsmut(+18) olabilir, rahatsız oluyorsanız okumayın! (Tamamlandı) . . jimin ve jungkook bir ev tutmuş birlikte kalıyorlar. . . jimin jungkookun box kursuna yazılmasını istiyordu. jimin boxu rekabet edecek kadar biliyordu ama jungkook kendini kor...