evlenmeden çocuk istemiyorum

38 17 50
                                    

~Bi günün akşamı Jeon, sabahı jimin ikiside ciddi şekilde kusana kadar.

'Benim elim ayağım tutuşuyor evlilik teklifi etmek için, olaya bak. Tabi haftalardır yüzüğü cebinde taşıyıp, e bugün, e yarın diye diye haftalar geçer. Sahi jimin neden hasta oldu ki? ' geçirir içinden yoongi.

'Yoongi ile konuşmuş aynı anda evlilik teklifi edecektik ama zaman kolluyoduk, bu aynı anda hastalıkta nerden çıktı şimdi? Zaten kendimi reddedilmeye yeni hazırlamışken nerden çıktı? ' geçirir içinden Tae.

Jimin ve Jeon aynı yatakta jiminin evindedirler. Başlarında ise Tae ve yoongi duruyordu.

"Nerden hastalandınız ya" demişti yoongi.

"Bence hemen hastaneye alalım, ikisi aynı anda kusmaya başladılarsa bulaşıcı bir şey var demek" demişti Tae.

Jeon ve jimini zorla yorganın altına sokmuşlardı. Her ne kadar 'iyiyiz' demelerine rağmen kalkmalarına izin vermiyolardı.

"Bir gün bile geçmedi, belki ciddi bir şey yoktur" demişti yoongi ve birden jimin konuşmuştu uykulu hali ile.

"Acil lavaboya gitmem lazım, birden geldi "

"Ama bu kaçıncı jimin, şaka mı yapıyosun? " demişti yoongi.

"Ne şakası Allah için patlıcam"

Demiş ayağa fırlayıp lavaboya girmişti. Ardından jeonunda lavabo ihtiyacı gelmişti. Tae de yoongi ile beraber şaşkınlıkla izliyordu.

"Ne oldu bunlara lan" demişti Tae.

Jimin gelirken birden beline ağrı girmişti. Yatağa kadar sendeleyerek gelmiş ve direk yatmıştı.

"Jimin yeni uyandın" diye tepki yaratmıştı yoongi.

"Uykuum var yorgunuuum. Gecelere kadar sikilen sen olmadığın için anlayamazsın" demişti. Yoongi susmuştu. Tae kıkırdamıştı. Jeon biraz daha iyi gelmişti. Halsiz gözüküyordu lavaboya gitmeden önce ama şuan iyi görünüyor. Yatağa oturmuş Tae ve yoongiyi dinliyordu.

"Bunlar iyi değil, aniden değişiyolar ve bu bi salgına benzer bir şey ise hemen önlensin" demişti Tae.

"İyi madem, sana ilk günleri daha diyorum ama ısrar ediyorsun. Sen jeonu taşı ben jimini "

Aşağıya inmiş hastaneye gitmişlerdi. Doktora oldukları ve değiştikleri durumları anlatmışlardı.

"Peki bayılma gibi birşey söz konusu mu? " diye sormuştu doktor.

"Jimin 2 kere, Jeon 1kere bayılmıştı. Evet evet bayılma da var"

Doktor ilk jimin ve jeona sonra Tae ve yoongiye bakmıştı. "Biraz özel bir soru soracam. Siz cinsel ilişkiye girdiniz mi? "

"Evet ben ve şurdaki sevgiliyiz, arkadaşım ve sevgilimin arkadaşı sevgili. Cinsel ilişkiye de girmemiz normal"

"Anladım" demiş devam etmişti doktor. "Arkadaşları bir ultrasona alalım"

"O hamileler için değil mi" demişti tae.

Jimin ve jeona yeni dank gelmişti. Birbirlerine bakmışlardı. Jeon mutlu iken Jimin bu duruma pek mutlu olmadı. 'Daha evli bile değilim ve hamileyim '

Jimin ve jeonu ultrasona almışlar ve jimin 2ay 3gün hamile çıkarken Jeon 2ay 4gün hamile çıkmıştı.

"Burası çok ağır kokuyor" demişti jimin, yoongiye. Doktor ise "çok normal, koku hassaslığı. Dışarı çıkartabiliriz" demişti.

Odaya geri gelmişlerdi.

Doktor konuşmaya başlamıştı. "Erkeklerin doğum yapma oranı düşüktür ve düşük olduğundan da tehlikelidir. Her hafta kontrole gelmeniz gerekiyor. Ve erken doğum yapılacak. Yani sezeryan. Kadınlar gibi 9ay sürmeyecek. 2,5 ay sonra gelin, bebeği alalım . Yada şimdiden karnında ki çocuğu başka bi doğurgana yani kadına vermemiz gerekir. Eğer bunları kaldıramayacaksanız"

box hocam <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin