Oda jknin yanına gidip uyumuştu.
Okula gittiklerinde sıra boştu.
"Oh be bugün kimse ile uğraşmıcam sonunda " demiş ve içeri yoongi girmişti. Jimin içinden sövmeye başlamıştı, jk ise jimini dürtüyodu.
Jimine selam verip arka sırasına oturmuştu.
"Jungkook kalk sıra değiştiriyoruz" demiş ve jungkookun kolundan tutup eşyaları ile birlikte sınıfın diğer köşesine oturmuşlardı. Yoongi sınıftan çıkmıştı. Jimin aldırmadan olduğu yerde kalmıştı. Hem burda daha az öğrenci vardı yanlarında.
Okul çıkışı bi adam durdurmuştu onları. Elinde buket buket papatya vardı.
"Buyrun jimin bey, bu papatyalar sizin" demişti.
Jk şaşmış kalmıştı.
"Pardon da neden benim "
"Gizli biri gönderdi" demiş ve hızlıca uzaklaşmıştı adam.
"Bide en sevdiğim çiçek türü, kim olabilir ki"
"Min Yoongi"
"Abart jungkook"
"Ne abartması, hani ben ve sen konuşurken bizi hep dinliyo ve seni üzmek için kelimeler topluyordu ya, belki aşık olmuş topladığı bilgilerin arasında buda vardır"
"Şuan iyice saçmaladın desem jungkook "
"Görürüz jimin görürüz kimmiş"
"Bunu bil ki, o benden halen nefret ediyor. Şuan sadece yine uğraşmak için yer arıyor "
"Neyse neyse aşık işte"
"Jungkoooook! "
"E şey motoru ben alayım sen eve gidersin artık. Ben motorla eve döncem artık. İstemiyorum o adamla gelmek"
"Ama ben nası-" diyecekken JK çoktan gitmişti.
"Sikeyim, yürü şimdi jimin heh"
Jimin eve yürürken bi süre sonra takip edildiğinden şüphelenmiş arkasına bakınca kimseyi görememişti.
Bi süre sonra tekrar öyle bi düşünce gelmiş tekrar arkasına baktığında patika yolun uzunluğundan başka bişi yoktu.
Önüne tam dönmüşken omzunda bi el hissetti ve hissettiği gibi yumruk geçirdi.
Yere düşmüştü Yoongi.
"Ohh çok özür dilerim çok özür dilerim, bilerek olmadı ben şey off "
"Tamam tamam iyiyim, benim hatam zaten neden böyle yaklaştıysam. "
"Sahi "
Yoongi yerden kalktı ve elinde ki sodayı jimine uzatarak "benim de yolum burdan, beraber yürürüz" demişti.
"Ben tek yürürüm sağol" demiş ilerlemeye başlamıştı jimin. Yoongi biraz hızlı yürüyüp jiminin yanına yine geldiğinde "ama ne kadar tek yürümek istesende ben de burdan yürücem ve yine beraber yürümüş olacaz " demişti ve bir araba geçmişti. Yoongi tekrar elini jimine atmıştı. Jimin arabayı otostop ile durdurup omzunda ki eli de çekip "artık tek yürüyebilirsiniz bay min Yoongi" demişti.
Yoongi ağzı açık giden arabaya bakıyodu.
Jimin direksiyon başında ki adama gideceği yeri söylemiş ama adam oraya kadar gidemeyeceğini söyleyince araba durmuş. Yoongi bunu görünce biraz umutlanmıştı ama jimin burda inmemek için "siz nerde inerseniz beni de orda indirin, ben kendim giderim. Yalnızca beni bu patikadan uzaklaştırın" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
box hocam <3
Fanficsmut(+18) olabilir, rahatsız oluyorsanız okumayın! (Tamamlandı) . . jimin ve jungkook bir ev tutmuş birlikte kalıyorlar. . . jimin jungkookun box kursuna yazılmasını istiyordu. jimin boxu rekabet edecek kadar biliyordu ama jungkook kendini kor...