okulda ilk günüm

460 91 197
                                    

Bu kitabı ve bir kitabı daha yayından kaldırmıştım, bi kitabı final yapıp geri geldim umarım beğenirsiniz iyi okumalar 💞

Bu sabah erken kalkmıştım. Okulun ilk günüydü. Acaba üniversite hayatı nasıl birşeydi. Çok merak ediyordum. Sabah kalktığım gibi jimini hızlıca dürterek uyandırdım. Biraz küfür yemiş olabilirim. Dayak bile yemek üzereydim. Neyse şuan jimin mutfakta bize yemek hazırlıyor çünkü onun sırası bugün. Bende ikimizin çantasını hazırlıyorum işte.

Çantalar hazır aşağıya ineyim.

"Oww jimin sofra çok güzel görünüyor. Yoksa davetlimi var"

"Ne alaka jungkook yav" dedi jimin yüzünü benden kaçırarak

"Yav anladım yenge geliyor işte "

"He geliyor tamam mı mutlu musun biliyorsun diye. Zaten sabahın köründe uyandırdın. Daha kargalar kalkmadı. "

"Hadi hadi tamam ne zaman gelecek yenge"

Kapı çalar ve jimin "geldi bile " der.

Jiminin sevgilisi nunaydı.

"Hoşgeldin aşkım " dedi jimin ne nunayı yanaklarından öptü. Nuna da "hoşbuldum bebeğim bugün biraz farklılık yapmak için bir şeyler daha aldım "

"Hım ne almış benim bebeğim"

"Biraz abur cubuuur" diyip ellerinde ki poşetlerini gösterdi. Umarım beni fark ederler. Ha sonunda bana baktı nuna.

"Günaydın jungkook"

"Sanada günaydın yenge "

"Ayy jimin bu çocuk çok tatlı yav" dedi nuna. Asıl tatlı sensin be salak karı. Sadece yavşak ya sikik garı. Sevmiyorum ben bunu değiştirsin diye çok uğraştım ama dediği tek şey 'aşığım aşığım aşığım' öğğ kusacam yav. Çöpçü bir adam ile ilişkiye girmesini bile göze alabilirim ama bu karı en yavşak karı. Iy o dokunuşlar ne ya. Hiç bir kızı yada kadını sevmiyorum valla benim agalar daha samimi en azından bunlar gibi yavşamıyorlar. Neyse yav ben şunları bir böleyim. Hım hım hım acaba ne yapsam.. Buldum.

"Jimin! "

"Ne oldu jungkook"

"Elimi yaktım ahh"

"Nasıl becerdin ya, aşkım geç içeri sende hadi hava soğuk. "

Sonunda benimle ilgilendi jimin. Aslında nuna da biliyordu onu sevmediğimi. Aynı şekilde oda beni sevmiyordu ama jimine belli etmiyorduk. Bir yenge gibi gördüğümü sanıyor jimin ama ben onu düşman gibi görünüyorum.

"Yumurtayı koyarken parmağım çarptı üff"

Ha ha bak sen nunaya arkadan imalı imalı bakıyor. Jimine biraz yakın olayım da kudursun.

"Üff canım yaa canım yok yanıyor biraz da sen üfle nefesim kesildi öhö öhö "

"Tamam tavşancık"

İşte budur. Kahkaha atmak istiyorum şuan ay tipe bak. Jiminde bana tavşancık demesi üstüne bastı amacımın. Ha ha kudur kudur nuna jimin benim arkadaşım onu sana kaptırmam. Neyse bu kadar yeter dimi okula geç kalmak istemeyiz.

"Teşekkür ederim civcivim hadi gel sofraya ben senin çantanı hazırladım zaten hemen çıkalım"

"Tamam jungkook"

Nuna burda direk konuşmaya başladı.

"Bebeğim, hangi üniversiteye gidiyorsunuz"

"Bir kaç mahalle arkada ki "

box hocam <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin