sex?

285 68 52
                                    

Jk ve jimin filmi kabul etmiş içeri girmişlerdi.

Filmleri izlemişler ve daha da kaynaşmışlardı. Saat gene geç olmuştu. Zaten kendisinde yatıya kalmaları için teklif etmişti film gecesini.

"Bende kalın bugün isterseniz" demişti Tae.

Jimin derhal atladı "aslında çok iyi olur, bizim için değişiklikte olur " demişti. Jk biraz duraksamıştı. "Sen burda kal jimin ben eve gıdecem"

"Ama geç oldu tavşancık"

"Olsun civciv, hem okul için de çalışmam lazım boş boş oturup nereye kadar"

Tae araya girip "bir geceden zarar gelmez ve Jeon"

"Olsun koç, ben eve gıdecem"

"Ayy çok saçmaladın jungkook, bi gün değişiklik yapalım dedim direk tersliyorsun"

"Jimi-"

"Sus, bugün burdayız" demiş ve odağını taeye vererek "lavabo nerde acaba " demişti.

Tae gösterip geri gelmişti. Jk ve Tae yalnız kalmışlardı. Tae konu açmak istedi.

"Bi parlak daha? "

"Bi bardak daha içersem yine sarhoş olup kendimi kaybedecem. Artık bu kez de heralde duvarlara tırmanıp lambayı sökerim koç"

Tae kıkırdamıştı.

"Peki sen nasıl istersen Jeon. Ha bide umarım dün evine bişi olmadan dönmüşsündür"

"Dayak yedi- şey evet vardım"

"Bi dakika tekrarla tekrarla"

"Hiç be koç"

Tae jkye yaklaşıp gözünü dikerek "anlat Jeon" demişti.

Jk yutkunmuştu Tae'nin ona doğru yaklaşımından dolayı ama kendine gelmeye çalışarak "anahtarları evde unutmuştum, bende kapının önünde uzandım çünkü jimine ne kadar seslensem boştu duymuyor uyuyordu. İşte kapının önüne uzandım uyudum, gece bi adam geldi" demiş Tae'nin gözleri daha sert bakmaya başlamıştı.

"Ama koç bakma öyle korkuyorum" demişti jk.

Tae gözlerini yumuşatıp jkden uzaklaşınca "evet devam et" demişti.

"İşte ayak sesi duydum gözlerimi açamadan tekme yedim ayağa kalkacaktım, kalktım mı hatırlamıyorum bi kaç tekmeden sonra gücümü toplamış karşılık verecektim, o bana yumruk için hazırken bi el gördüm. Onun kolunu tutmuştu. "

"Kim? Kimin eli? "

"Min Yoongi, ben min Yoongi kurtardı"

Bu duyduğu isimle kendini bin beton altında mahsur kalmış gibi hissetmişti Tae. Başı dönmüştü bi an. 'annemi öldürdü yetmedi, ailemden kız kuzenlerimi öldürdü yetmedi, şimdi de aşık olduğum çocuğun etrafın da mı dolaşıyor? Kellesini aldırtacam ben onun, bi daha ondan bahsedemeyeceksin bile jeon. Ancak arkasından ağlarsınız o kadar. Biraz daha övse işi bitecek ' Tae içinde karmaşıklık yaşayıp kendine ant içerken jk ona bişi demeye çalışıyordu.

"Koç? Koç ne oldu? Beni duyuyor musun koç? Bay kim? "

Tae birden toparlanarak "devam et" demişti ama aklında ki konuşmalar susmuyor devam ediyordu.

"Devam edilecek bişi yok işte o gün onun evinde yattı-"

"NEEE!! " Tae'nin eli ayağı titriyordu.

"N-ne oldu koç niye bu kadar büyük tepki verdin ki şimdi"

Tae kendine gelerek "ben sana daha öğretiyorum, daha öğrencisin. Ya o gün sana kötü şeyler olsaydı"

box hocam <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin