aşkım

63 28 38
                                    

Tae yukarı çıktığında gördüğü manzara karşısında ağzını tutamamıştı. "Haaasiktiiirr"

Yoongi, kızı ve erkeği camın köşesinde bağlayarak tutmuş aşağı atma tehdidi ediyordu. "Bana baın lannn, siz beiii oruspumu sandınızzz? "

Sarhoş olduğu için lafları boğuk çıkıyordu ama anlaşılmayacak kadar da değil.

Yoongi insanları hep kullanırdı ama Jiminden sonra 1kişi bile kullanmamıştı. Barada jimini unutup insanları kullanmak için gitmişti ama ne olduğu anlaşılmayacak şekilde durum ters köşe yapmıştı. İçkili olmasaydı belki kullanırdı. İçki biliçaltında ki Jimin'e olan sevgisini hatırlattı.

Tae yoongiyi zorda olsa durdurmuş erkek ve kızı evden kovmuştu. Yoongi ise Jimin'e olan aşkından bahsedip duruyordu.

"Ona çoook aşığııım taeehhyuungg "

Son söylediği buydu. Yorgunluktan olduğu yerde uyumuştu.

"Hay sizin gideceğiniz zamanı sikeyim"

Taede kendi kendine konuşurken yoongiyi taşıyıp yatağına koydu. Yoongi biraz mırıltılar çıkarsa da sakince uyuyordu.

Tae de yoonginin yatağının hemen yanında ki kanepeye uzanmıştı.
.
.
.

Sabah olduğunda Tae uyanmış ama odanın içinde yoongiyi görmemişti. Telaşa kapılmadan önce aşağıya bakmak istemişti ama hiç bi yerde yoktu.

Dışarı adamlara soracağı zaman yoongiyi bahçesinde ki masada kahve içerken görmüştü. Masada fazladan bir bardak daha vardı.

"Gelsene hyung" demişti yoongi taeye.

Tae gelmiş masada oturmuştu.

"Biliyorum Jimin ve Jeon gitti ama bizim arkadaşlığımız bozulmasın. Biliyorum sende benimle aynı amaçtan kabul ettin. Jeon için kabul ettim demi? "

Yoonginin dediği şey doğruydu ama nasıl anladığını bilmiyordu.

"Tamam böyle durduğuna göre doğru, neyse kahveni soğutma"

Tae elini kahvesine uzatmış 2 yudum almıştı. Jeonu hatırlayıp yine kafayı yemişti.

"Demekki takıntı falan değilmiş, ben jeonu gerçekten seviyorum. Hepsi Jimin yüzünden"

"Boşver o gereksizi, iyi ki gitti hayatımızdan. Jeonu da unut, yanında Jimin salağı olduğu sürece sana Jeon haram"

'Daha dün içkiliyken Jimin'e olan aşkından bahseden yoongi değil miydi lan?! Ne oldu böyle? '

"Bilmiyorum, belki gelirle-"

"Bok gelirler, bu arada bir şey soracam"

"Sor"

"Dün içtim sanırım, kötü veya yanlış bişi yapmadım değil mi? Normalde hatırlarım ama bu kez hatırlamıyorum"

'Anasını... İçimi mi okuyo bu lan!'

"Yok be ne yapacan, bi kaç bardak daha içtin ve eve gelmek için iki ısrar ettin. Sonra da eve geldik uyudun"

"İyi tamam"

Kahvelerini yudumlarlar ve Tae box salonunu hatırlar, yoongi ile salona giderler.
.
.
.
Jimin ve Jeon Japonya'ya vardıklarında ilk işleri yeni telefon hattı ve numarası alıp, eski kişilerinde ki kişileri kaydetmek oldu. Bi kağıda numaraları yazmışlardı.

Hoseok'u aramışlardı.

/japonlu gardeş/

Alo
Nabersin lan

box hocam <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin