uçak

54 33 39
                                    

Kısa süreli sessiz bakışmadan sonra jimin "herkese afiyet olsun" demiş yemeğine geri dönmüştü.

Yoongi sadece tahmin ediyordu onu kullandığını, ama gerçekten kullandığını öğrenilince nefes alamamıştı. "Ben seni kullanıyorum dediğimde intikam anlamında demiştim jimin, beni kullandığını tahmin etmiştim sadece "

Jimin elinde olan yemeği ilk havada durdurmuş dinlemişti. Sonra devam edip ağzına atmıştı lokmasını. Lokmasını yuttuktan sonra yoona dönüp "dediğim gibi her insanda intikam duygusu vardır " demiş devam etmişti. "Bende intikam amaçlı duygularınla oynadım. Hepsi yalandı"

Yoon elinde ki çubukları masaya koymuş "nefes alıp geliyorum, siz devam edin" demişti.

Denize doğru yürümüştü. Namu jimine "istediğin yönden intikam alabilirdin ama duygu ile oynamak... Ağır oldu " demişti.

"Hm öyle mi namu, yani seviyorum ayağına zorbalamak duygu ile oynamak değil demi? "

"O senle oynamadı, sana duygularını açıkça belirtti. Ergenken yaptığı saçmalığın saçmalık olduğunu kabullendi. "

Uzun sessizlikten sonra jimin jkyi dürtüp ayağa kalkmıştı. " jeonunla bi işimiz çıktı size afiyet olsun "

Jk jimini takip etmişti "Jeon ilk lavaboya geçelim"

Jimin içeri geçer ve zaten yurt dışında kullanamayacağı için kartını garsona uzatır. "Şu masada ki herşeyi ben ödüyorum. Kartın içinde kalanlar ise bahşiş. Temassız. İyi günler. Yürü Jeon"

Jeonun motoruna bindiklerinde yine jimin sürüyordu.

"Nereye jimin"

"Görürsün"

Jimin motoru üniversitelerine doğru sürmüş içeri geçmişlerdi.

"Merhaba bay muzaffer, ben park jimin ve Jeon Jungkook adlı öğrencinin belgelerini 2gün önce alabilir miyim? "

"Mazeretiniz? "

"Yurt dışına çıkacaz, gelmemek üzere ve acil"

"Anladım, bi dk bakıyorum"

Uzun uzun belgelere baktıklarında ilk jimininkini , 5dk sonra ise jeonunkini görmüş vermişti.

"Teşekkür ederim müdür bey"

"İyi yolculuklar"

"Tekrar teşekkür ederim"

Jimin aşağı inene kadar uçağı hazırlamak için eline telefonu almıştı.

/+81 ** **** **/

Alo merhabalar Japonya için bugün uçak varmı

Evet beyfendi
2saat içinde bi uçağımız Japonya'nın Tokyo şehrine kalkıyor
Kayıt yapayım mı

Evet lütfen

.
.
.

İyi günler beyfendi

İyi günler

Arama sonlandırdı*

"Acilen bavulları hazırlamamız gerekiyor" demişti halen koşarken.

"Yavaş ol ve noluyo"

"Konuşma "

Jimin motora atlamış direk eve gitmişlerdi.

box hocam <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin