Jk hepsine iyi geceler dedikten sonra yatmıştı.
.
.
.Hafta boyunca Tae'nin yanına uğramamıştı bile. Tae'nin mesajlarına 3gün boyunca görüldü atmış cevap vermemişti. Tae de daha fazla rahatsız etmemek için yazmamıştı. Ama her sabah jkyi takip ediyordu okula giriş çıkışlarında. Onu çok özlüyordu.
Pazar günü olmuş jimin çok heyecanlıydı. Bugün ona hergün demet demet papatya alan flörtü ile buluşup sevgili aşamasına geleceklerdi.
Jimin hayatında hiç bu kadar titiz şekilde hazırlanmamıştı.
"Duş alındı, saçlar turuncuya boyandı, saç serumu koyuldu, Paris'ten gelen parfüm sıkıldı, dün aldığım spor ayakkabı, siyah tişört ve dar paça siyah kot pantolon giyildi, bilezikler tamam. Evett hazırım eksiğim yok"
Jimin aynaya bakarak kendi kendine konuşurken kahvaltı hazırlayan jk jimine baka kalır.
"Jimin"
"Söyle tavşancık" demişti halen aynadan kendine bakarak saçını düzeltirken.
"Parfüm ile duş mu aldın? Çok boğuk kokuyor"
"Yok canım bi kaç fıs"
"Ve şu giydiğin pantolon, tüm bacak hatlarını göstermiş. Heralde kendini siktirecen"
"Ben senin gibi önüme çıkan aşklarımla yatak veya yer fantazisi yapmıyorum"
"Jimin abartma ya, sexin neresi hata. İkimizde birbirlerimizi seviyoruz"
"Sence attığın görüldülerden sonra da oda öyle düşünüyor mudur?"
"Bizim aramızı sen bozdun jimin"
"Olabilir, gözüm tutmadı. O bana silah çekti lan "
"Offf jimin offf ne diyeyim daha sana. Umarım başarılı olursun bugün"
"Tabi öyle olcak hyungcuuuuuumm" demiş jknin yanaklarını sıkmıştı.
"Ama sizin buluşmanızda arkada saklanacam"
"Tamam tamam hadi gel erken gidelim"
"Kahvaltı? "
"Yemek yersem göbüşüm çıkacak canım benim. Enişten beni zayıf bilsin. "
"İyi tamam"
Jkde hazırlanmış çıkmışlardı.
Parka vardıklarında jk ağacın arkasına saklanmıştı. Jimin de mesaj atıyordu.
/flört/
Nasıl gelecen? Yani seni nasıl tanıyacam
Beyaz küçük cepli olan dar tişört, siyah bol paça yan cepli pantolon. Bu arada kazağımın cebinde 2 papatya var
Tamam 😻
Öptüm canım, 1 dakikaya ordayım
Ben çoktan geldim
Erkencisin 😅
Biraz öyleyimdir 😼
Geldim
İki taraf
Çevrimdışı*Jimin etrafına baktığında dar beyaz papatyalı tişörtlü ve yan cepli siyah pantolonlu biri arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
box hocam <3
أدب الهواةsmut(+18) olabilir, rahatsız oluyorsanız okumayın! (Tamamlandı) . . jimin ve jungkook bir ev tutmuş birlikte kalıyorlar. . . jimin jungkookun box kursuna yazılmasını istiyordu. jimin boxu rekabet edecek kadar biliyordu ama jungkook kendini kor...