"Senden hoşlanıyorum"
seokjin bunu duyduğunda öksürmeye başlamıştı. Bunu kendi de bekliyordu ama şuan beklemiyordu.
"Benimle çıkar mısın? "
Seokjinin kalbi duracaktı, eli ayağı birbirine dolaşmıştı. Ne diyeceğini nasıl hareket edeceğini unutmuştu.
"Zaman tanıyabilirim hemen karar verm-" diyecekken seokjin birden "bende senden hoşlanıyorum" demişti.
Namu sevgisinin karşılığını aldığı için mutluydu. Oda şaşırmıştı artık ne olacağı konusunda. İkisinden ses çıkmıyordu, öylece birbirlerine şaşkınca bakıyorlardı.
Namu bir süre sonra elini seokjinin eline doğru uzatmış elini tutmuştu. Seokjinin kalbi hızını arttırmış, birden dışarı fırlayacak şekilde atmaya başlamıştı.
"Seni seviyorum seokjin"
Bunun karşılığında tutunan nutku ile seokjin sadece "bende " diyebildi.
Namu seokjinin elini tutarken ayağa kalktı ve seokjine doğru eğilerek alnından öptü ve kalktığı yere geri oturdu. Halen seokjinin ellerini tutuyordu. Seokjin artık konuşamıyordu.
"Buna bir isim vermek istiyorum ben seokjin, benimle çıkar mısın? "
Seokjin hızlı şekilde onay verircesine kafasını sallamıştı ve bu namunun sırıtmasına neden olmuştu. Seokjin kalpten gidecekti.
"Seni seviyorum aşkım"
Seokjin bayılacak gibi olmuş ve gerçektende bayılmıştı.
"S-seokjin iyi misin seokjin!! "
Seokjini içeri taşımıştı ciddi bir şey yoktur diye. Elini seokjinin göğsüne koyduğunda kalbinin attığını hissetti ve rahatladı.
Minik bi baygınlıktır ve çok yorgundur diye geçiştirmiş yanına yatmıştı.
.
.
.Gece 3sularında yoongi uyanmış ve eline telefonu almıştı ve taeye yazmıştı.
Tae bildirim sesine uyanmış, Jeon ise sadece kıpırdanmıştı.
/Tae/
Baksana uyumadıysan
Bildirimle uyandım
EfendimLan yanımda davul zurna çalsa uyanmam ben
Neyse konuya gelelim
Yarın toplu nikah yapalım, sonra ki gün evlilikNe bu acele
Jiminin yanlış kararlar almasından korkuyorum ve neresi acele? Kaç yıl geçti?
Sevgili olalı 1 ay bile olmadı sizin hatırlatırsam ama ben ve jeonum ilk okuldan beri
Sikcem ha seni dinle beni
Aşkıma aşığım ve bu aşkı resmiyete taşımak istiyorum bi aşık olarak
Bu benim en doğal hakkım
Yarın nikah var, ben mesaj atacam adamlarıma bi nikah kıyan bulsunlar numara atsınlar yazayım
Sen ve jeonun bilgilerini ver banaBu saatte ayıp olmaz mı?
Terslerse ebesini tersten gösteririm
İnce iş bu, kimse konuşamaz
Hangi saatte karar alırsam alayım saygılı cevap vermek zorunda
O bir devlet memuruTamam
.
.
.Al
ŞİMDİ OKUDUĞUN
box hocam <3
Фанфикsmut(+18) olabilir, rahatsız oluyorsanız okumayın! (Tamamlandı) . . jimin ve jungkook bir ev tutmuş birlikte kalıyorlar. . . jimin jungkookun box kursuna yazılmasını istiyordu. jimin boxu rekabet edecek kadar biliyordu ama jungkook kendini kor...