bu gazoz senin

112 71 51
                                    

Gece saat 3.00 gibi yanından ayak sesleri geliyordu. Gözlerini açamadan karnına tekme yemişti.

Gözünü yarım yamalak açtığında sadece bi kaç genç görmüştü. Bi kaç tekme sonra kendine gelmeye çalışarak kendini korumaya çalışmıştı ve hazır hissettiğinde birden ayağa kalkmıştı. Gelen yumruktan eğilerek kurtulmuş, bi tane yumruk ona atmıştı.

Eğilerek kapının önünden sokağa atmıştı kendini. Çünkü alanı dardı ve böyle daha çok dayak yerdi. Jknin yanına sokağa geldiklerinde jk biraz zorlansa da dudağında ki yaradan başka yara olmadan kurtulmuştu. Onlar gittikten sonra bi genç tek gelmişti. Jk şaşırmıştı. Tüm gücünü öbür gençler ile harcamış hali kalmamıştı fazla.

"Sen, Jeon musun park mısın? " demişti genç.

"Neden cevap verecekmişim sana,öyle bi zorunluluğum yok" demişti boncuk gözleri daha da büyüyerek  gence bakarken.

"Evet var, zorundasın"

"Değilim "

"Soruma cevap ve-" diyip elini tam jkye vurmak için giderken başka bir el çıkmış o eli durdurmuştu. Jk elin sahibine bakınca siyah maskeli birini görmüştü.

Maskeli çocuk jkye el kaldıran genci tek hamle ile yere sermişti. Genç yere düştüğü gibi kalkmaya çalışmıştı ama maskeli çocuk ayağını karnına bastırarak "ben ayağa kalkmanı istemiyorum, şimdilik. Arkamdakinden ne istiyorsun" demişti. Yerde ki genç çırpınıp kalkmaya çalışmıştı ama yine başaramamıştı.

"Söyle, kimin adamısın" demişti maskeli yerdekine.

Genç cevap vermemişti ve bir el bacağına sıkmıştı. Genç kıvranırken zorla konuşuyordu.

"N-nunanın abisinin adamlarında-" derken bu kez kurşunu kalbine yemişti yerdeki genç.

Maskelinin arkasından bi kaç adam çıkmıştı. Onlarda yüzlerini kapatmıştı. Yüzleri görünmüyordu.

Arkadan gelen maskeliler yerdeki genci kaldırmış ve yok etmek için arabaya atmışlardı.

Maskeli jk ile tek kalmıştı. Silahı cebine geri koyacakken jk refleks olarak korkmuştu.

"Korkma Jeon, burda bu saatte ne işin var" demişti maskeli. Halen maskeyi çıkarmamıştı.

"Seni tanımıyorum, adımı nerden biliyorsun. Kimsin sen "

"Fazla sorgulama geç içeri, bi dahakine daha dikkatli ol"

"Anahtarımı içerde unutmuşum ve arkadaşım duymuyo beni galiba uyuyor "

"Bugün bende kal evim hemen burda" demişti.

"Seni tanımıyorum dedim"

"Benim seni tanımam yeterli, beni takip et"

Jk istemeye istemeye mecbur kabul etmişti. Saat gecenin 3ü ve dışardaydı.

Yürüyerek 50 adım sonra varmışlardı eve. Maskeli anahtarı geçirdiği gibi kapı açılmıştı. Kenara çekilip misafiri jknin önden geçmesini beklemişti. Jk kafasını eğip içeri geçmişti. Salonun ortasında bekliyordu. Maskeli kapıyı kilitlemişti.

Maskeli jkye yaklaşarak maskesini açmıştı.

"Min Yoongi!? " diye bağırmıştı jk. Kendini tutamamıştı.

"Evet, bu geceden kimsenin hele hele jiminin haberi olmayacak, yoksa bi daha sana bulaşacaklarında sana değil, sana saldıran adamlara yardım ederim" demişti. Min Yoongi yüzünü yavaş yavaş gösteriyordu.

"Bi kere ben kendimi korurdum sana ihtiyacım dahi yok"

"O zaman kapı orda "

"Tamam giderim bende" demiş tam ilerleyecekken yoongi jknin kolundan tutup yanına çekmişti.

box hocam <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin