Yoongi ile karşılaşmış, direk penisini kapatmıştı. Yoongide elinde bardakla arkasını dönmüştü.
"Burda ne işin var" demişti Jeon sert ses tonu ile.
"Senin ne işin varsa,benimde o işim var. Üstüne bişi giyin Allah için ya sevgilim var benim" diye karşılık vermişti yoongi.
"Sanki çok meraklıydım sana "
"Hadi çık artık su içecem"
"Benim içmemi bekle, gidecem sonra"
Jeon su içerken yoongi ise deliriyordu onu bekletmesinden.
"Görüşüz" demiş koşarak çıkmıştı Jeon odasına. Giyinip jimini uyandıracaktı.
Yoongi ise arkasına dönmüş ve suyunu içmişti.
Jeon giyinmiş jiminin yanına geldiğinde jimini çıplak görmüş ve siktir çekmişti. 'Tae inmesin vala kıyameti koparırım' demiş ve hızla ayağa kaldırmıştı jimini.
" ya bi uyuyan böyle mi kaldırılır amına koyayım " diye mırıldanmıştı jimin.
"Kalk şimdi biri falan gelir, korumalar da görmesin"
Jimin jknin dediği ile doğrulmuş ve örtüyü altına sarmıştı. Geceyi hatırlayınca elini ağzına götürmüş ve götürdüğü gibi de örtü altından düşmüştü. Eğilip tekrar sarmıştı beline ve geceden dolayı utanmışti. Oysaki kendisi ateşi közlemişti.
"Noldu jimin neden öyle şaşkın şaşkın duruyorsun" diye soru yöneltmişti. Arkadan da yoongi gelmişti.
"Çünkü birileri, parantez içinde ben, ağlatana kadar sikti. " demişti yoongi. Jimin utancından arkasını dönmüştü.
"Çok sexiydin bebeğim. Bende bağımlılık bıraktın" diye devam etmişti yoongi. Bu kez jimin kafasınıda yere eğmişti arkası dönük halde.
Yoongi jimine doğru yaklaştığını görünce Jeon "aa bende taeyi uyandırayım bari" deyip gitmişti. Yoongi halen jimine doğru yürüyordu ve arkasına sarıldı. Jimin birden irkildi. Daha da çok utanıyordu şuan.
"Hadi ama bebeğim, utanma " deyip arkadan boynuna doğru eğilmişti yoongi. Yoonginin sıcak nefesleri jiminin boynunu gıdıklamış yoongiden ayrılmıştı.
Uzakta jimin yoongiye bakarken yoongi yine jimine doğru yürümeye başlamıştı. Jimin birden "dur" demiş, yoongi de şaşkınca durmuştu. "Utanıyorum, lütfen" diye devam etmişti jimin.
Yoongi kıkırdamış ve yürümeye devam etmişti. Jimin elleri ile yüzünü saklıyordu. Yoongi bu kez önden sarılmıştı. Jiminin kafası yoonginin omzuna geliyordu.
"İlk kez ilişkiye girdim yoongi" demiş ellerini yüzünden çekip devam etmişti. "İlkimi aldın "
"Ne güzel işte jimin, benimsin artık, sadece benim" demiş daha da sıkı sarılıyordu.
Jimin yoongiyi itmiş ve "ama senin ilkin değil! Bilmem kaç kişi ile yatıp kalktın. Kaç kişiye umut verdin" demişti.
"Haklısın, ama sen onlardan başkasın jimin. Onlar ile kendini kıyaslama " demiş tekrar yaklaşıp sarmaya çalışacakken jimin yine itmişti.
"Onları da bu cümleler ile kandırdın demi, sen başkasın, onlarla kendini kıyaslama"
"Hayır bebeğim, neden sabah sabah bu konu açıldı şimdi"
"Çünkü ben istedim, kalbimin kırılmasından nefret ederim, hele ki kalp kırmaktan daha çok nefret ederim. Bu yüzden kalp kırmadan bana gerçeği söyle. Beni sadece kullanmak için bu cümleleri kurmuyorsun değil mi? Ölü olan kız kardeşinin üstüne yemin et! Beni kullanmıyorsun değil mi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
box hocam <3
Fanficsmut(+18) olabilir, rahatsız oluyorsanız okumayın! (Tamamlandı) . . jimin ve jungkook bir ev tutmuş birlikte kalıyorlar. . . jimin jungkookun box kursuna yazılmasını istiyordu. jimin boxu rekabet edecek kadar biliyordu ama jungkook kendini kor...