פרק 6-הולי

435 11 14
                                    

הייתי גאונה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הייתי גאונה.

"את גאון הולי." אמרה ריה מולי למחרת בארוחת הצהריים. היא מילאה את פיה בפיצה בעודי סובבתי בשבחים ובטעם התפל של סלט העוף שלי.

"אמרתי או לא אמרתי?" ליטפתי את הריסים שלי וחייכתי חיוך מרושע. מיס סנדרס החליפה את המורה שלי לרומן אתמול אחר הצהריים. "סיום תיכון הנה אני באה, מותק!"

"את יודעת מתי מפגש ההדרכה הראשון שלך?" שאלה ריה. שיט, עדיין הייתי צריך לברר את זה מרומן.

"אני לא יודעת, כנראה אצטרך לשאול אבל אני צריכה להבין מה אני הולכת ללמד אותו." היה כל כך הרבה עם מה לעבוד. לא ידעתי אם לקפוץ ישר למין או לבנות אותו. לבנות אותו יהיה טוב יותר כי אם הייתי הולכת בקסם להפוך את רומן לורנס לאל מין, אלי מין יכולים לשלוט בצורה מושלמת באמנות המשחק המקדים. אבל מאיפה להתחיל?

"לעזאזל, שכחתי מזה. לפחות עכשיו את תזדייני לעתים קרובות יותר." סקס עם רומן. איך זה יהיה? פתאום הרגשתי בחילה. הו אלוהים, יכולתי לדמיין להעביר את האצבעות שלי בשיער השמנוני שלו. עכשיו איבדתי את התיאבון.

"אל תזכירי לי את זה. אני מקריבה את עצמי כאן."

ריה צחקה ולקחה עוד ביס מהפיצה שלה. "הוא בכלל נישק בחורה?" זו הייתה נקודה הוגנת. אולי אני צריכה להתחיל עם זה.

"אני פשוט אקח הכל כמו שזה בא - משחק מילים לא מכוון." רומן מגיע. אה. לא. בטל את התמונה הזו. הדברים שאתה עושה בשביל בית הספר, אני צודקת?

"על מה אנחנו מדברות?" קולה הנרגז של ניקי צץ לצדנו. אם רק דוחה חרקים אנושיים היה דבר.

"לא עניינך." עניתי.

"אוי, קדימה, הולי. כולנו חברים כאן." הסתכלתי מסביב לשולחן בקבוצת הבנות שהשקיעו כולן בשיחות משלהן. בקושי הכרתי חצי מהם, אבל כולם נהרו סביבי כמו כבשה אל שפרד.

"אין לך איפה להיות?" שאלה ריה את ניקי בצורה עייפה.

"אין לך דיאטה להתחיל?"

"אין לך כמה פינים קטנים למצוץ?" יריתי בחזרה. יכולתי להתמודד עם ניקי שתבוא אליי, אבל לא עם החברים שלי. הילדה הייתה מעצבנת מספיק לאדם אחד.

MY $WEET ROMAN|| Hebrew Where stories live. Discover now