פרק 8- הולי

376 14 8
                                    

"אז..." ריה הניחה את מגש הצהריים שלה על השולחן כשהתיישבה לידי. "איך נראים פניו של רומן?"

נחנקתי מהמשקה שלי וכמעט ירקתי אותו מרוב שיעול.

"מה?" היא משכה בכתפיה ללא מושג. "אתם אפילו לא...?"

"לא עשינו." עניתי. עשינו זאת, או לפחות הוא עשה זאת, אבל לא ידעתי למה לספר לריה זה עניין כל כך גדול. לראות עד כמה רומן היה מושפל ונבהל לגבי כל העניין יגרום לי להרגיש כל כך נורא שסיפרתי על זה לריה.

"לא עשית..." היא חזרה באיטיות. "אז מה עשית?"

"שום דבר." אני שיקרתי. היא לא קנתה את זה. "הרגע התנשקנו שוב." היא גם לא קנתה את זה. "אוי קדימה, ריה! אין לך מושג כמה הבחור חף מפשע." מעולם לא הייתה לו כאב. איזה מין ילד בן שמונה עשרה מעולם לא חטף אורגזמה?! אני נשבעת שכל ילד בכיתה ט' היה אובססיבי להשוואת גדלי זין והחלפת קישורים לאתרי פורנו.

אבל רומן לא היה כמו שאר הבנים

הו, למען השם! איזה קלישאה זה פאקינג היה.

לכל בחור יש אינסטינקטים ביולוגיים בין אם הוא אוהב את זה ובין אם לא, אז הוא כנראה התקשה בעבר. ידעתי שהוא התקשה לפני מאתמול. הוא גמר.

הוא לא הגיע לשיעורים הבוקר, מה שרק הוביל אותי להניח שהמבוכה שלו מאתמול פירושה שהוא לא יכול להתמודד איתי. האם הוא ידע שזה נורמלי אפילו לעשות את זה? אבל רומן אהב את המדע כלומר הוא חייב לדעת איך דברים... עבדו.

"אני לא מבינה את זה. זה כאילו הוא מעולם לא עשה... שום דבר לפני כן." רכנתי פנימה ולחשתי. היו יותר מדי בנות בשולחן הצהריים שלנו שאהבו לרכל. שמתי לב שניקי נותן לנו כל הזמן עיניים מהצד.

"כשאת אומרת 'כל דבר'... את מתכוונת..." העפתי בה מבט כדי לגרום לה להבין. "טוב, לעזאזל." היא נשפה נשימה והביטה מסביב לאולם. "שירותים?"

"שירותים." הנהנתי.

ריה תפסה את פרוסת הפיצה שלה ועטפה אותה בטישו לפני שתחבה חופן צ'יפס לפיה.

"ברצינות?"

"מה?" אמרה בחצי פה. "בחורה חייבת לאכול."

'שירותים' היה קוד שכל בחורה ידעה. זה לא באמת התכוון "אני צריך לעשות פיפי" אלא יותרצ"אני צריך לפטפט שטויות או לשפוך את הג'וס".

אף אחד אחר לא היה כאן בהתחשב שרוב התלמידים השתמשו בשירותים כדי לברוח מהכיתה והיינו כאן במהלך ארוחת הצהריים.

"אני לא יודעת מה לעשות." התוודיתי. "יכולתי להתמודד עם זה שהוא לא נישק בחורה אבל איך אני יכולה... איך הוא יכול... אוף!" זרקתי את ידי באוויר.

ריה שלפה שפופרת גלוס והחלה למרוח אותה במראה. "טוב, אולי כדאי שתראי לו."

"את מתכוונת לאונן לו?"

MY $WEET ROMAN|| Hebrew Where stories live. Discover now