אם רק שריפת אנשים בחיים הייתה חוקית.
הלכתי במסדרונות לקפיטריה לאחר שקראתי עוד ביומנה של אלה. הדרך שהיא כתבה על אדם עשתה אותי חולה.
היא בעצם חשבה שהיא מכירה אותו. היא חשבה שהיא מכירה אותו יותר טוב ממני! אני, למען השם! זה גרם לדם שלי לרתוח. הבחורה הזו לא ידעה עליי כלום ובכל זאת כל היומן המזוין שלה היה מלא בטסט-טוק על מערכת היחסים של אדם ואני וכמה כלבה קנאית הייתי. אחר כך היא המשיכה לפנטז על הפיכתה לגברת ריבס.
הגעתי לכניסה כדי לזהות את ריה עומדת בתור לדוכן הבוריטו החדש שהם הציבו. היא הנהנה לעבר שולחנו של אדם, שם ישבו הוא ואלה כאות לעשות את הצעד שלי.
הלכתי בשלווה, מנענעת את ירכי, מתעלמת מכל המבטים. הם יכלו לבהות אחר כך, אבל כרגע הייתה לי משימה.
'מועד על העקב' מעדתי קדימה ונחתתי ישר על ברכיו של אדם. "מצטערת!" מהר מאוד התנצלתי. "הרצפה ממש חלקה היום." לאדם לא היה אכפת כשענה,
"זה בסדר. את בסדר?" המבט על פניה של לאה היה מבט של פחד שגרם לשטן הפנימי שלי לקפוץ משמחה.
"כן, אתה יודע. אני הישנה והמגושמת." ניסיתי לא לחטוף קרינג' ממה שאמרתי זה עתה. הסתכלתי על אלה והבחנתי בשרשרת הזהב הנוצצת. כאן הייתה ההזדמנות שלי.
"אומייגד,אלה! אני אוהב את השרשרת שלך!" העמדתי פנים שאני קצת יותר נלהבת כדי למשוך את תשומת הלב של כולם. "זה תואם את שלי." שלפתי את שרשרת הזהב שאדם הביא לי לפני שנים מתחת לחלק העליון שלי. אדם החוויר כל כך כאילו ראה רוח רפאים.
אלה הביטה לאחור בהבעתו הלא נוחה בעליל של אדם, לא הצליחה עדיין לחבר את הנקודות. "אדם השיג לי את זה ליום האהבה שנה אחת. מה אמרת?" פניתי אל אדם בפנים חושבות מזויפות. "אה כן, סיפרת לי איך אף פעם לא הרגשת ככה לגבי מישהו אחר. זו הייתה דרך כל כך מתוקה להוכיח לי את זה." הוא מעולם לא אמר את זה. הוא בעצם אמר, 'יום ולנטיין שמח', משעמם, אני יודע. אבל איך אלה תדע את זה, הממ?
הבעת פניה של לאה הייתה של תדהמה פגועה. בינגו. "אוי לא, הוא לא אמר לך את אותו הדבר, נכון?" זייפתי מבט אוהד. הו, זה היה כל כך כיף. "אתה כל כך לא מקורי, אדם." התפתלתי והסתובבתי אליו בחזרה. "בכל מקרה, נתראה." קרצתי לפני שקפצתי מחיקו וניגשתי אל ריה שישבה עכשיו ליד השולחן שלנו עם הבוריטו שלה. שמתי לב איך שאר הבנות על השולחן שלנו צפו. הן תמיד צפו בכל פעם שעשיתי משהו משעשע, זה היה כמו דרך מיניונית להראות תמיכה, אני מניחה שאפשר לקרוא לזה.
התיישבתי וצפיתי בוויכוח המיני מתפתח בין אדם לאלה, הוא הושיט את ידו לזרועה, אבל היא דחפה אותו וברחה. אדם קילל ורדף אחריה בזמן שכולם פרצו בצחוק.
"קטלת אותה טוב." ריה צחקה לידי. "אבל מה ההימור שהיא עושה הכל בשביל אפקט דרמטי?"
הסתכלתי עליה בחיוך מרושע, "לא יודעת, אבל השלב הראשון של ההרס של אלה קינגסטון הוא... צ'ק. נקודה." הושטתי בעדינות את היד שלי וריה נתנה לי כיף.
________
"הולי!" פניתי לעמוד בפתח כיתת הכימיה. קיוויתי לברוח מהירה רק מכל שאר התלמידים, אבל אני מניח שלגברת סנדרס היו תוכניות אחרות. "רציתי לדבר איתך לרגע."
YOU ARE READING
MY $WEET ROMAN|| Hebrew
Romanceהייתי חייבת את הציון הזה אז זה מה שהצעתי לו, סקס. אבל למה? למה התחלתי להרגיש מוזר? הרי זה רק דיל. הולי ווסטסייד- הדבורה של התיכון,הילדה שכולן רצו להיות היא וכולם רצו להיות איתה, אני הייתי רגילה לזה עד שנכשלתי והעמידתי את הקולג' והקפטנות של הנבחרת בס...