לא כשהקשקוש הזה של אדם ואלה התעופף כמו ציפור צווחת שהתחננה לתשומת לב.
תבינו, בניתי אימפריה. הפכתי בדיוק למי ומה שרציתי להיות. בכל פעם שהיית צופה בקומוני הנעורים המטומטמים האלה, כל בחורה שאפה להיות הבחורה הביישנית ש'אינה כמו בנות אחרות', זו שבסופו של דבר זוהרת והילד הרע רודף אחריה. כל בחורה רצתה להיות כזו. אבל לא אני.
הילדה הרעה תמיד הייתה האליל שלי. משום מה התחברתי אליה יותר. בגדי המעצבים, איפור נקודתי, טונות של חברים, יוצאים עם הבחור הכי לוהט בבית הספר. פחדו ממנה ואהבו אותה בו זמנית. רציתי להיות כזאת. רציתי להיות הבחורה שכל הבחורים מתחננים להתחבר אליה. רציתי להיות הילדה עם הכוח. וכך עשיתי. גילמתי את הבנות המרושעות האלה עד שהפכתי לאחת מהן
עכשיו, לא הייתי מחשיבה את עצמי כרעה. מעולם לא הצצתי בכוונה נפש, אבל האנשים שאני לא מחבבת, אני לא מתחבר איתם. גיקים רעים חיברו אותך עם התקליטנים הכי מגניבים למסיבות שלך, חנונים הם שעשו את שיעורי הבית שלך, ובנות סוסים היו בשביל... ובכן, כשרצית להרגיש נורמלי.
תקראו לי רעה אבל רק הייתי כנה. כך עבד התיכון, תקראו לזה קלישאה אבל זה היה נכון.
"איך את מרגישה היום, הולי?" שאל אנדי כשהתיישבתי על כיסא העור הלא נוח. אנדי היה חבר המועצה המנחה שלנו. הוא העדיף שנקרא לו בשמו הפרטי מ'סיבות הניתנות לחיבור' או וואטאבר.
"בסדר. למה אני כאן?" להיות כאן עשה לי צמרמורת. לא שאנדי היה בחור מפחיד. הוא היה בשנות השלושים המוקדמות לחייו כבעל מאושר ושני פעוטות, ילד וילדה. איך אני יודעת את כל זה? הוא אמר לי. אבל המשרד עצמו גורם לי לאי נוחות. כל מה שהיה בו ממחזיקי העפרונות הכחולים והירוקים והשעון המתקתק השיטתי על הקיר בהה בי כאילו אני צריך עזרה.
אנדי ידע איך אני עובדת. ישר לעניין, והוא הוציא כמה ניירות ממתחת לשולחן העבודה שלו.
"קיבלתי הרבה חששות מהרבה מהמורים שלך." הוא הסביר. "את נכשלת בחמישה מקצועות וכמה מורים הראו את דאגותיהם". חָמֵשׁ?! נכשלתי בחמש? זה היה פעמיים בפעם האחרונה שבדקתי."צרפתית, ביולוגיה, סטטיסטיקה, היסטוריה עולמית וכימיה." לעזאזל, תמיד ידעתי שהמורה שלי לצרפתית אף פעם לא מחבבת אותי. "יש לך גם דיווחים על מספר רב של שיעורי בית חסרים עבור היסטוריה וביולוגיה, כמו גם מספר היעדרויות מסטטיסטיקה, ומספר של מעצרים מצרפתית והערת דאגה רצינית מצד גברת סנדרס, המורה שלך לכימיה." אנדי סיים באנחה והביט בי. "מה קורה, הולי?"
YOU ARE READING
MY $WEET ROMAN|| Hebrew
Romanceהייתי חייבת את הציון הזה אז זה מה שהצעתי לו, סקס. אבל למה? למה התחלתי להרגיש מוזר? הרי זה רק דיל. הולי ווסטסייד- הדבורה של התיכון,הילדה שכולן רצו להיות היא וכולם רצו להיות איתה, אני הייתי רגילה לזה עד שנכשלתי והעמידתי את הקולג' והקפטנות של הנבחרת בס...