פרק 3-הולי

479 15 29
                                    

"ואת חושבת שזה יעבוד?" שאלה ריה כשעמדנו ליד הארונית שלי למחרת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ואת חושבת שזה יעבוד?" שאלה ריה כשעמדנו ליד הארונית שלי למחרת. סיפרתי לה הכל על תוכנית, ידעתי שזה מושלם.

לרומן היה ניסיון מיני מועט, אם לא אף אחד. זה היה מה שהוא היה צריך כדי שאמילי תצא איתו, ואם הייתי יודעת משהו על 'פאט קראש' מהניסיון שלי עם אדם, היית עושה הכל כדי לגרום להם לאהוב אותך, הקטע שהעמדתי פנים שאני אוהב את מלחמת הכוכבים במשך חודשיים שלמים כדי לגרום לו לאהוב אותי.

הייתי בעמדה ברת המזל שבה ידעתי את כל הפרטים הקטנים על סקס... תרתי משמע. אז, זה היה פשוט. רומן מלמד אותי בבית הספר, אני מלמד אותו באמנות הסקס. ובואו נהיה כנים כאן, איזה ילד יגיד לא להתחבר עם הילדה הכי לוהטת בבית הספר? התוכנית שלי הייתה זהב. זהב, אני אומרת לכם!

צפיתי ברומן בא מעבר לפינה כשראשו תלוי נמוך. מסכן, רק אתמול נשבר לו הלב. אבל למה זה היה כל כך מצחיק? לראות בחור כל כך חכם כמו רומן ניתקע כל כך הרבה על בחורה. זה עשה לי שעשוע קל בצורה חולנית.

"הוא שם!" ריא לחשה.

"באמת, לא היה לי מושג!" גלגלתי את עיניי. "תכסי אותי." נמררתי אחרי רומן כשריה הסיחה את דעתה של קבוצת בנות לכיווני על ידי מחמאות לתיקים הנוראים שלהן.

אלוהים, למה הילד הזה היה כל כך מהיר? צנחתי כשהוא הסתובב מעבר לפינה אחרת וברונטית מוכרת נראתה לעין.

"היי, הולי ." היא חייכה. אלה פאקינג קינגסטון. נהדר, בדיוק את מי שרציתי לראות.

"מה את רוצה?" התפרקתי.

אלה טרפה את רגליה והשפילה מבט אל האדמה. "רק רציתי לנקות איתך את היחסים. אני יודעת שזה קצת מביך בגלל מה שקורה בין אדם לביני -" הרמתי את ידי לעצור כאן בדיוק אז ושם לפני שהיא הקדימה את עצמה.

"בואו נבהיר דבר אחד, ונילה. אין 'אדם ואני' ואין שום דבר שקורה ביניכם." מי לעזאזל היא חושבת שהיא אומרת לי שהחבר שלי מעוניין בה? הוא לא החבר שלך עכשיו עכשיו.

"תראי, אדם עושה את זה כל הזמן. אנחנו יוצאים להפסקה; הוא יוצא עם איזו בחורה אקראית כדי לגרום לי לקנא ולתת לו קצת כיף ואז הוא בסופו של דבר חוזר אליי כי הוא משתעמם. ככה זה עובד". עיניה של אלה ריצדו לעברי והריחו משברון לב.

MY $WEET ROMAN|| Hebrew Where stories live. Discover now