פרק 15

256 12 21
                                    

הדבר האחרון שציפיתי בלהיות במשרדו של המנהלת היה ריה מקוי שישבה בדאגה על הכיסא מול שולחנה. המנהלת קנינגהם הייתה אישה עם מקל קבוע בתחת שלה, זאת אומרת, האישה הייתה כלבה ובדרך כלל כיבדתי אנשים על היותם כלבה, אבל היא הייתה כלבה מעצבנת, ואלוהים, לפעמים רציתי לסגור את האוזניים שלי בגלל הקול החד-גוני והמרגיז שלה.

"הולי." היא הכירה במעורפל בכניסתי "לשבת"

לא ניסיתי להתווכח כי לא ידעתי את ההגיון המדויק שלי להיות כאן, בנוסף לא רציתי שהמצב יחמיר ממה שהוא כבר היפותטי. התיישבתי ליד ריה שנראתה כאילו היא עומדת להקיא. היא לא הייתה רגילה להיות במשרדו של המנהל בשביל שום דבר מלבד לקבל שבחים.

"אני בטוחה ששניכן מודעות לדפים שהסתובבו בבית הספר של יומן מסוים." המנהלת קנינגהם התחיל.

ריה ואני החלפנו מבטים. שיט

"ואני אדע לך שקיבלתי שיחת טלפון נסערת למדי ממר קינגסטון על ההפרה הקיצונית והדי מגעילה של בתו."

מַגְעִילה? האם היא לא קראה את מה שכתוב ביומן? בטח לא בגלל שלאה הייתה כוכבת כל כך תמימה בעיניה, ואני הייתי שד משתולל. אבל ריה, אבל? היא תצטרך להאמין לריה.

"ויש לי סיבה טובה מאוד להאמין ששניכן הייתם מאחורי השאנגן הזה."

"ומה גורם לך לחשוב כך?" שילבתי ידיים ונשפתי. היינו בבית הספר כשאף אחד לא היה בסביבה. בשלב זה, המנהל תקנינגהם הצביע ב-13 אצבעות.

הבעת פניה של המנהלת קנינגהם הפכה לאחת של זחוחות רבה והיא סובבה את המחשב שלה. "קיוויתי שתגידי את זה. את מבינה, סגן המנהל סקסון הציע שנתאים מצלמות במעגל סגור ברחבי האולמות כדי לתפוס כל פיאסקו שקורה ואני כל כך שמחה שהוא עשה זאת כי אז לא היינו יכולים לתפוס את המראה הנפלא הזה"

הלסת שלי כמעט נשמטה על הרצפה כשסרטון של ריה ואני שיחקנו על המסך, שנינו עם ערימות של ניירות בידיים, זורקים עותקים של יומנה של אלה כמו ילדות פרחים שזורקות ורדים עם עלי כותרת בחתונה.

ובכן, זה לא היה טוב.
כן, לא חרא.

"יש לך מצלמות טלוויזיה במעגל סגור בכל מקום, המנהלת קנינגהם? אפילו בארונות אחסון ובחדרי הלבשה להנאתך האישית?" לא יכולתי שלא לחייך אליה בעגמומיות. המנהלת קנינגהם לא נראתה לי מהסוג המצמרר, אבל היא בהחלט העדיפה את קבוצת הכדורגל של הבנים. אדם נקלע להמון קרבות והיא שחררה אותו רק עם אזהרה.

"אני במקומך הייתי שותקת, הולי, לפני שאחליט להחמיר את עונשך." היא התפרצה לאחור ופנתה אל ריה. "וגברת מקוי." הרגשתי את ריה מתכווצת במושב שלה. "ציפיתי ממך להרבה יותר טוב. את בהחלט יכול לספור את הסיכוי שלך להפוך ל- Valedictorian מהרשימה -"

MY $WEET ROMAN|| Hebrew Where stories live. Discover now