פרק 7 (פרק כפול)

483 13 28
                                    

"אז איך זה היה?"

"איך היה מה?" אמרתי כששאלה ריה כשישבנו ביציע של מגרש הכדורגל.

"איך היה מה?" שאלתי וגוללת באינסטגרם.

"את יודעת, עם רומן?" הרמתי את מבטי אליה. אני מבלה את כל הלילה אתמול בהרגעה שלה וממציאה איזו תוכנית מורכבת. היא התכוונה להפוך את סיפור ההרפס הזה לסיפור יבבות ולבכות למועדון הדרמה כי 'היא לא האמינה שכריסטופר יהיה כל כך חסר רגישות וישתף מידע אישי כזה למען האנוכי שלו'. הכנו להם גם קאפקייקס.

הקאפקייקס תיקנו הכל.

"זה היה בסדר, לא עשינו הרבה". עניתי. ריה הרימה גבה. "מה?"

"מה עשיתם?"

"נשיקה?"

"כמו מייק אאוט?"

"די."

"לָשׁוֹן?"

"לא."

"בושה." היא זמזמה והביטה לאחור בספר הלימוד שלה. "מתי מפגש ההדרכה הבא שלך?"

מילאתי את לוח הזמנים אתמול בלילה אחרי שחזרתי הביתה מבית ריה. לא היה לי משהו יותר טוב לעשות וככל שהיה לנו לוח זמנים מוקדם יותר, ה- Θ 6‏ מוקדם יותר יכולתי להגיע לסיום הלימודים.

זה הסתדר ככה:

יום שני אחרי הלימודים - צרפתית יום רביעי בבוקר, אנחה, - ביולוגיה חמישי אחרי הלימודים - סטטיסטיקה שישי בבוקר, עוד אנחה, - היסטוריה עולמית

יום ראשון אחר הצהריים - כימיה

עד כה, ימי שלישי ושבת היו הימים החופשיים של רומן וזו הייתה הקלה.

"מחר בבוקר, אנחנו הולכים לספרייה כי נחשי מי בספרייה ב-7 בבוקר?"

"מי?" שאלה ריה בתימהון.

"פאקינג אף אחד." חייכתי בשמחה. הבטתי בחזרה בטלפון שלי וכמעט צרחתי. "אתם פאקינג צוחקים עליי?!"

ריה קפצה וסגרה את ספרה. "מה קרה?"

דחפתי את הטלפון שלי בפניה, "תראי!" ריה קשרה את גבותיה ולמדה את התמונה בפיד האינסטגרם שלי. זו הייתה תמונה חדשה שאדם פרסם.

"זה אדם?" היא אמרה לאט.

"ו?" ביקשתי.

"הוא באמבטיה?"

"הביטי קרוב יותר!" פקדתי.

ריה נאנח, "הולי, אני לא יכול לראות יותר מאדם עירום למחצה באמבטיה." הרחקתי את הטלפון מהפנים שלי והתקרבתי לתמונה. המראה לצדו במיוחד.

"תסתכלי על זה!" דחפתי את הטלפון בחזרה לפנים שלה. ריה גלגלה את עיניה והסתכלה שוב. "במראה, תסתכלי במראה." הבהרתי. כמה שניות לאחר מכן, פיה של ריה פעור.

MY $WEET ROMAN|| Hebrew Where stories live. Discover now