פרק 4- הולי

435 13 10
                                    

פיפה הייתה מחורבנת כמורה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

פיפה הייתה מחורבנת כמורה.

היינו על זה כמעט שעתיים ושום דבר לא נתקע. הכל נכנס באוזן אחת ויצא מהשנייה, בנוסף, הקול שלה היה כל כך שקט ועם זאת כל כך צווחני שלא רציתי לשים לב אליה.

"אוי, זה לא עובד!" זרקתי את ידי באוויר והתמוטטתי בכיסאי. היינו בספרייה הציבורית בסביבות חמש אחר הצהריים אחרי הלימודים. בקושי מישהו שהכרתי היה כאן וזה בסדר.

"אולי אם רק -"

"לא, זה לא קשור אליי. את פשוט לא בשיעורים טובים במיוחד." התפרקתי. לא הצלחתי לשמור את תשומת ליבי בשום דבר. היא הייתה כל כך משעממת.

"למעשה, גברת סנדרס אומרת -"

"האם אני נראת כאילו אכפת לי מה 'מיס סנדרס אומרת'?" התפרקתי פעם נוספת. פיפה המסכנה. היא הייתה באמת בחורה מאוד נחמדה אבל התסכול שלי מהשאלה המזוינת הזו בכימיה היה גדול מדי. אלוהים, הייתי צריך להשתגע.

פיפה נאנחה והמשיכה לדבר על עניין הפרוטונים בזמן ששקלתי לשלוח הודעה לאדם. תמיד היה לו עניין בסקסטינג.

אני: אני בספרייה, אבל אני לא יכולה להפסיק לחשוב על משהו.

אני מנסה להתייאש כדי למשוך את תשומת ליבו. כמה שניות לאחר מכן הוא שולח הודעות טקסט בחזרה.

אדם: על מה?

אני: איך אני אשמח שתכופף אותי מעל השולחן הזה ותזיין אותי עד שאני לא יכולה ללכת.

ההודעה שהודיעה לי שהוא קרא את זה גרמה לי לחייך. הוא כנראה מאונן עכשיו.

"את בכלל מקשיבה?!" פיפה נאנחה בדרמטיות. גלגלתי עיניים ותחבתי את הטלפון שלי בחזרה לתיק שלי.

"לא. ואני חושבת שסיימנו להיום." קמתי מהכיסא והעפתי את התיק שלי על הכתף. היא ניסתה למחות אבל אני כבר סיימתי את הפגישה הזו. רציתי את הקניון וקצת קפה.

ריה תמיד הייתה מוכנה לטיול בקניון. ישבנו בסטארבקס, קטפתי את פרוסות התפוח שלי תוך כדי לגימת אייס דיטי צ'אי לאטה המהממת שלי עם חלב שקדים ותוספת של אקספרסו. מי צריך גברים כשאפשר לשתות קפה? אם רק קפה היה נותן לך אורגזמות. סקס עם אוכל? יש נקודה הוגנת.

MY $WEET ROMAN|| Hebrew Where stories live. Discover now