"שוב שלום, הולי."
"אנדי." עניתי, מצמצמת את עיני למרות. עדיין לא האמנתי שהוא סיפר למנהל קנינגהם על בעיות הסיום/המכללה שלי. בנוסף, עדיין שנאתי להיות במשרדו של יועצת ההדרכה.
"אני בטוח שאת יודעת למה את כאן." יכולות להיות הרבה סיבות למה הייתי כאן, אז זה היה הניחוש המזל שלי להכניס את היד שלי לתוך הבחירה ולראות איזה טעם יש לי.
"מצאת את שקית הקראק בארונית שלי?"
עיניו של אנדי התרחקו, ואני פלטתי צחקוק רך, "תירגע, זו הייתה בדיחה."
"את לא צריכה להתבדח על הדברים האלה, הולי" הוא ענה בחומרה.
"אסור להפיץ את המידע הפרטי שלי למנהל קנינגהם." שחמט, כלבה.
אנדי נאנח ושילב את זרועותיו, "אני צריך לשים את כל המידע שלך על ProMonitor, הולי. רק לי ולמנהל קנינגהם יש גישה אליו." הו, זה היה קצת הגיוני.
נאנקתי וגנחתי. "אז מה אתה רוצה." אם אני עומדת לקבל עוד נזיפה, אני נשבעת באלוהים, עמדתי לקפוץ ישר מהחלון.
"גברת סנדרס דיווחה לאחרונה שמר רומן לורנס כבר לא מלמד אותך." אה, זה היה בלתי צפוי. הנחתי שרומן יגיד לגברת סנדרס שההסכם שלנו פגום, אבל היה בו משהו מוזר שבעצם הופך אותו לרשמי. זה די כאב. מֵעֵין.
1 "כן, אז?"
"טוב, הוא אמר לה שאת לא עושה את העבודה שלך." לעזאזל, איזה נחש
"ו?"
"הולי." אנדי נאנח והוריד את משקפיו מראשו. הייתי די בטוח שהם נועדו רק להשפעה והייתה לו ראייה מושלמת. "כרגע, זה באמת נראה כאילו אתה מחדש בשנה."
"מַה?!" הו, אל תהיי אידיוטית, הולי. ידעת שזה יקרה. אבל חשבתי שאני יכולה לעשות את זה לבד. "אבל אני יכולה לעשות את זה לבד!" מחיתי.
"אז תני לי לשאול אותך משהו." אנדי הניח את אמותיו על השולחן, הזדקפתי, מוכנה לענות. "ספרי לי משהו בצרפתית."
צמצמתי את עיניי אליו. הוא היה על סמים? הייתה לי הרגשה שרוב חברי מועצת ההדרכה היו על סמים בימים אלה. "אה, מה?"
"תגידי לי משהו בצרפתית. תמשיכי." הוא הנהן כאילו לעודד אותי.
השתעלתי והתנועעתי במושב שלי. "אממ, m'appelle -"
"מורכב, הולי." אנדי חתך אותי. גַס.
"טוב, אני לא יודעת שום דבר מורכב!" התווכחתי.
"בסדר, ספרי לי את הסמל הכימי לזהב." הוא שאל שאלה נוספת. איזה היה היום? יום לחקור את הולי??
"אלוקים-"
"שרירים אוגרים גלוקוז באיזו צורה?"
"מרובע -"
YOU ARE READING
MY $WEET ROMAN|| Hebrew
Romanceהייתי חייבת את הציון הזה אז זה מה שהצעתי לו, סקס. אבל למה? למה התחלתי להרגיש מוזר? הרי זה רק דיל. הולי ווסטסייד- הדבורה של התיכון,הילדה שכולן רצו להיות היא וכולם רצו להיות איתה, אני הייתי רגילה לזה עד שנכשלתי והעמידתי את הקולג' והקפטנות של הנבחרת בס...