⫷𖥸5𖥸⫸

83 13 93
                                    

Gelen titreşim sesiyle telefonumu açtım, bildirim çubuğunda " Yeni yorum" yazıyordu.

Yuh. Biri beni mi izliyor? Saniyesinde yorum nedir ya...

Shinshinyeo_☑ , son postunuza yorum yaptı.

Mavi tikli. Tuhaf.

Parfüm mü?

Şüpheyle kaşlarımı çattım ve yorumu yapan hesaba tıkladım.

Ayrıca, parfüm falan değildi.

Bastığımda hesap hata verip açılmamıştı, birkaç kez deneyip sonunda sayfayı yenilediğimdeyse yorum resmen "yok olmuştu".

Yanlışlıkla atılmış olabilir miydi? Ama hangi işsiz insan bunu yapardı ki?

Normalde böyle şeylere takmasam da hesap ismi bana bir yerden tanıdık geliyordu.

Shinshinyeo....

Aklımda kalan hesap ismini arama yerine yazıp sonuçları arattığımda onlarca hesap arasından mavi tikli olana tıklamış ve hesaba göz atmıştım.

Bu...bu doğru hesap mı?

Çünkü bu Shin Yeorin'in hesabı.

Nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum. Yanlışlıkla olmuş bir şey olabilir miydi? Belki başkası onun hesabından girip yorum yazmıştı? Yoksa onun böyle riskli bir hareket yapacağını sanmıyordum.

Başımı sallayıp kahvemi aldım ve Jisung'la buluşacağımız yere gitmek için ofisten çıktım. Kapıdan çıkarken yüzümde oluşan gülümsemeye karşı koyamamıştım.

Komikti. Eğer yanlışlıkla yapmışsa onun için bir tık utanç verici olabilirdi.

𖤐𖤐𖤐𖤐𖤐𖤐𖤐𖤐

" Yah... Orda durma artık Yeorin-ah! " Hah, bunu derken kahkaha atmasını biliyordu vicdansız!

Yaklaşık on beş dakikadır stajyerlerin çalıştığı toplu alanın en arkasında, en köşe yerde stajyer kızı uzaklaştırmış ve utancımı yenmek için buraya çökmüştüm. Yihwa, Felix ve diğer birkaçı da başıma toplanmışlardı tabi. Stajyerler de artık benim bu hallerimi takmıyorlardı.

O kadar normal bir genel müdürüm ki. Babam duysa alkışlar.

Babamı aklıma getirdiğim için yüzümü buruşturmuştum ki Minho Hyung öne çıkıp " Kalk lan ordan, itibarın zedeleniyor. " dedi ve güldü. Elini ittim,

"Siz bana gülmeye devam edin. Senin de benim itibarımı düşünmene gerek yok Minho Hyung. O zaten yerlerde. Bak, şu an bastığın şey benim itibarım. " Minho Hyung ayaklarına bir bakış atıp başını iki yana salladı, " Ne salak insansın sen be Shin Yeorin. "

Gözlerimi büyüterek el şıklattım,

" Bak, ne güzel yere değindin! Aynen öyle. Şimdi gidin başımdan. "

" Ha birde emir veriyorsun? " Changbin'e baş salladım.

" Evet, genel müdürünüz değil miyim? İşinize dönün tembeller. Ben burda utancımı-"

" Amma abarttın. " Minho Hyung dizlerimin etrafına sardığım kollarımdan tutup sertçe çektiğinde kendimi ayakta bulmuştum.

Ben ellerimle yüzümü kapatırken Yihwa üstümü başımı düzeltmiş, saçlarımı geriye atmıştı. Felix de yüzümdeki elimi çekiştirip bir ice americano tutuşturduğunda Changbin " İşte! Şimdi normal iş hayatınıza devam edebilirsiniz Shin Yeorin." Diyerek kendine getirme işlemine nokta koymuştu.

Home Sweet Home//Bang ChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin