Gizay'dan:
Kalktığımda akşam olmak üzereydi. Nerdeyse 3,4 saat uyumuşum.
Lavabo ya girip elimi yüzümü yıkadım.İçimdeki korku hala dinmemişti ama ona rağmen uyumuştum.
Yavaş yavaş merdivenleri inerken
etrafa da bakınıyordum. Ne babam vardı ne de o adamlar.Salona doğru yürürken bı anda kapı açılma sesi geldi.
Korka korka kapıya yürürken konuşmayı da ihmal etmedim."B-baba sen misin?"
Hala ses yoktu, yavaş yavaş kapıya doğru giderken diğer yandan söyleniyordum."Hayır eğer hırsız değilsen bı sesleni-"
Ağzımdan tutulup bı anda sırtımın duvarla buluşması bir oldu.
Korkudan gözlerimi kapattım. Ne beni tutana bakıyordum nede konuşuyordum. Zaten istesem de konuşamam."Gözlerini aç"
Ben bu sesi tanıyorum. Ama nerden. Gözlerimi merakla açtığımda, karşımda bugün babama silah tutan adamı beklemiyordum.Ellerini yavaşça ağzımdan çekmesiyle, bir iki adım geriledi.
"S-senin ne işin var burda eğer babam için geldiysen babam evde y-"
"Biliyorum."
Bı açıklama yapması için adeta gözlerini gözlerime hapis etmiştim.
Bu bakışlarımı görünce konuşmaya başladı."Baban 2 aylığına yok"
Ne babam mı
"Nasıl? "
"O yüzden benimle geliceksin"O anlık şokla adama hiç Bir şey diyemedim. Ben babamın gitmesine tam sevinecekken bu adamın , bir anda ortaya çıkması iyi olmadı.
" Niye seninle geliyormuşum?! Ben hiç bir yere gelmiyorum! Hem adını bile bilmediğim adamla nereye gelecekmişim!"
Bunu dememle iki adımda dibime girdi.
"Adım Mirzah Arslan "Mirzah mı? Güzel isim miş.
Ama ben bir yere gitmeyeceğim."Adını bilmem seninle geleceğim anlamına gelmiyor!"
"Hayır geliceksin!"
Allah'ım sen sabır ver. Salak galiba anlamıyor."Gelmeyeceğim"
"Geliceksin dediysem geliceksin "
"Bende gelmeyeceğim dediysem, gelmeyeceğim!"Mirzah'tan:
"Bende gelmeyeceğim dediysem, gelmeyeceğim!"
Bu hareketleri beni kendisine daha çok bağlıyordu. Sabah ki olaya rağmen, bana böyle korkusuzca diklenmesi sadece daha çok aşık olmama neden oluyor.
"Gizay son kez söylüyorum benimle geliyorsun"
"Gelmiyorum seninle bir yere! Hem sen adımı nerden biliyorsun"
"Şuan ki sorunumuz bu mu?
"Evet bu! Hem sen daha ilk defa gördüğün kızı evine alıcak kadar safmısın?"
"Ben seni ilk defa görmüyorum"
" Offf hadi evimden ne zaman gidiyorsun?"
"Birazdan Gideceğim"
"Tamam git hadi""Seni almadan gitmem"
Dememle bağırmaya başladı.
"YA ANLAMIYORMUSUN BEN SE-NİN-LE GELMİYORUM "Şuan dudağına yapışmamak için o kadar zor duruyorum ki. İşte ilerdeki Karım . Tek seçeneğim.
İnadı da tam keçi inadı.
Bi anda sırtıma alıp kapıya doğru yürümeye başladım.
"Ya aptal indirsene beni"
Hem sırtıma vuruyor hemde bana bağırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'M
ChickLitMirzah Arslan 3 yıldır aşık olduğu kızı yanına almak isterse ne olur? Mirzah Arslan ❤️ Gizay Çetin Not: -Arkadaşlar bu kitap benim kendi yazdığım kitaptır ve hiç bir şekilde çalıntı bir bölüm yoktur! -Eğer yazım yanlışları olursa şimdiden özür dil...