Mirzah ile hala bakışıyorduk ve aynı zaman da şarkıya uyum da sağlıyorduk. Mirzah'a onu sevdiğimi nasıl söyleyeceğimi düşünürken Mirzah konuştu,
"Güzelim ne düşünüyorsun?"
Gözlerimi kaçırarak konuştum.
"B-birşey düşünmüyorum"
Mirzah gözlerime emin misin der gibi baktı.
"Mirzah ne bakıyorsun öyle!"
"Tamam bir şey demedim"
O sırada dans müziği sona erdi.
Mirzah belimden tutarak beni masaya doğru yönlendirdi.Herkes yine aynı yerindeydi.
Mirzah sandalyemi çekip oturmamı bekledi.Kısık bir sesle "Teşekkür ederim"
Diyerek oturdum.
Mirzah'ta hemen yanıma oturdu.
Masaya biz yokken bir kaç kişi daha gelmişti ve herkes gruplaşmış bir biriyle konuşuyordu.1 saat sonra:
Canım sıkıldıkça sıkılıyordu.
Mirzah durmadan yanına gelen adamlar la sohbet içindeydi ve bende öylesine dinliyordum.Bide her gelene beni nikahlı eşim diye tanıyordu.
Oda ayrı bir konu zaten. Karşı tarafta tabi şaşırıp şaşırıp duruyordu.
Ben öyle sıkılmış etrafa bakarken , Mirzah kulağıma doğru fısıldadı.
"Güzelim gidelim mi ?"
Bakışlarımı Mirzah'a çevirip, bıkmış bir şekilde cevap verdim.
"Gidelim. Çok sıkıcı burası "
Mirzah dediğimle ayağa kalkıp elini uzattı.
"Tamam kalk gidelim hadi."
Masanın üzerindeki çantamı elime alıp, ayağa kalktım. Ve Mirzah'ın elini tuttum
"İyi akşamlar"
Masadaki herkes Mirzah'a dönüp
"İyi akşamlar Mirzah bey"Dediler.
Mirzah ile dışarı çıkınca içime derin bir nefes aldım. İçerideki hafif alkol kokusu bezmiş ti beni.
Ve etrafta gazeteci falan da yoktu.Mirzah ile arabaya doğru yürürken, topuklu ayakkabı artık ayağımı kötü sıkıyordu.
Yolun ortasında durup ayağımı ovaladım.
"Güzelim ne oldu"
Mirzah'a bakmadan konuştum.
"Ayağım çok acıyor. İlk defa bu kadar uzun süre topuklu aya-"
Ben daha cümlemi bitirmeden Mirzah beni kucağına aldı.
Kalbim hızını bir anda arttırınca
Heyecandan bir şey diyemedim.Mirzah arka kapıyı açıp benimle birlikte arabaya oturdu. Bende elimdeki çantayı arabanın koltuklarından birine koydum.
Kapıyı da koruma kapattı.
Ve öne binip arabayı sürmeye başladı.
Koruma arabaya bindiği an araya bir tane cam gibi bir şey geldi.Muhtemelen koruma arkayı bu cam sayesinde göremiyordu.
Aklıma hala Mirzah'ın kucağında olduğum geldi.
Yanaklarımın hafiften kızarmasına aldırış etmeden kafamı Mirzah'a çevirdim."Mirzah"
Mirzah ona seslenmemle zaten bana dönük olan kafasını daha çok bana yaklaştırdı.
"Efendim güzelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'M
ChickLitMirzah Arslan 3 yıldır aşık olduğu kızı yanına almak isterse ne olur? Mirzah Arslan ❤️ Gizay Çetin Not: -Arkadaşlar bu kitap benim kendi yazdığım kitaptır ve hiç bir şekilde çalıntı bir bölüm yoktur! -Eğer yazım yanlışları olursa şimdiden özür dil...