⚠️OGŁOSZENIE⚠️

393 30 12
                                    

Słuchajcie, jak widać pierwsza część histori o Rosie i Edmunda zakończyła się. Jeśli chodzi o część 2, to jak narazie nie jestem pewna czy ją pisać. Sama do końca nie wiem czy w ogóle chcielibyście poznać dalsze losy bohaterów. Przez natłok nauki i tak narazie nie byłabym w stanie opisać dalszych przygód, jednak chodzi również o strach przed tym, że nikt nie będzie chciał tego czytać. Narazie zostawiam was z częścią 1 i chce zobaczyc czy wam sie podoba, a jeśli zdobędzie ona większą ilość gwiazdek i wyświetleń a ja będę miała świadomość że ktoś naprawdę ją czyta zabiorę sie za pisanie dalej tej histori. Możecie tutaj, w komentarzach napisac co myślicie o książce i czy chcielibyście poznać dalsze losy bohaterów. Ja teraz zabieram się za dopracowanie tej książki, drobne poprawki w rozdziałach i takie tam. Co do reszty, zobaczymy. Ale nie zostawiam was z myślą że nie doczekacie sie dalszej części! Wszystko zależy od tego czy książka wam sie będzie podobać.

Jeszcze raz dziękuje za każdą gwiazdkę i komentarz. W szczególności dziękuje kilku kochanym osobą które gwiazdkują i komentują prawie kazde moje rozdziały bo naprawdę mnie ro rozczula i chce mi sie płakać ze szczęścia gdy widze te komentarze. Także co? Mam nadzieje że do zobaczenia!

Well... Maybe i like you// EDMUND PEVENSIE🌷Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz